Onsdag og sen tråd

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Mysterio, 13. okt 2021.

  1. Mysterio

    Mysterio Senior Medlem

    Innlegg:
    608
    Likes mottatt:
    1,290
    Bonuspoeng:
    93
    Klokken er nesten 10, flere kopper kaffe er drukket, men tråd er ikke oppe ennå?

    God morgen til alle! Her er i dypt nedlesset i arbeid på kontoret, så sånn går dette livet... bare én dag til TTT i det minste.

    Ha en flott dag!
     
    Calling, Earl, kjeeli and 16 others like this.
  2. haifinn

    haifinn If u are bored flying, your standards are too low

    Innlegg:
    1,384
    Likes mottatt:
    12,110
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland. Fint vær. Det blir vindusvask for gamlingene i formiddag + prøve å få time hos Møller med Audien til sønnen. Lyste plutselig en "Avgasskontrollsystem" feil i dashbordet.
    Jeg har fri i dag, så får være grei og ordne opp problemer i flokken vår .-)
    Godt jeg kjører elbil selv.
    Ha en avgassfri dag
     
    Calling, Earl, kjeeli and 13 others like this.
  3. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret!
    Har brukt litt tid på å rydde opp i en booking til USA i 2022, men nettsidene til SAS er veldig ustabile og dustete om dagen. Har allerede snakket med SAS på telefonen én gang i dag, da jeg ikke fikk lov til å kansellere en bonusreise på nett. Det er unødvendig at vi skal måtte bruke telefontid på å fikse dette, i 2021. o_O

    Neste oppgave sendte jeg dem på e-post, nå er jeg spent på hvor lang tid det tar å få fikset det. :rolleyes:

    Jaja. Solen skinner (litt).

    Ha en vidunderlig onsdag!
     
    Calling, Earl, kjeeli and 13 others like this.
  4. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    463
    Likes mottatt:
    1,384
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag fra "låne"-kontoret på jobb.
    Her er de fremdeles ikke ferdig med oppussing av kontorene, så låner kontoret til en kollega som liker hjemmekontor.

    Hva tror dere er sjansen for å finne 4 *A bizz billetter til Florida i mai neste år? Har 2 CT som må brukes.
     
    Calling, Earl, kjeeli and 11 others like this.
  5. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag, jøsses ventet på noen ifra OSL som sendte bilde av Gullstua frokosten eller bobler ifra OSL loungen :)

    Det pønskes ut en egotripp 6 nov. men dessverre intra europeisk destinasjon. Kvalitets tid for seg selv

    SAS siden er ustabil som "f" verken avbestilling eller sete valg var noe alternativ, før jeg snublet over

    https://insideflyer.no/forums/threads/ikke-mulig-å-reservere-sete-hos-sas.17068/

    T-2 Sumo
    T-1 TTT

    Ha en trivelig onsdag folkens :)
     
    Calling, Earl, kjeeli and 10 others like this.
  6. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Muligheten er tilstede..
    upload_2021-10-13_11-48-19.png
     
    Flyingdutchman and mrhaakon like this.
  7. mrhaakon

    mrhaakon Aktivt Medlem

    Innlegg:
    463
    Likes mottatt:
    1,384
    Bonuspoeng:
    93
    Hmm, ikke dumt.
    Får vel skaffe meg abonnement på awardfares igjen :)
     
    Flyingdutchman and holmen like this.
  8. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Det var masse ledig, med diverse mellomlandinger og selskaper. Så hvis dere ikke må reise sammen, så skal det fint være mulig å dele i to bookinger, og dermed enkelt finne 4 billetter. (Jeg sjekket veldig fort, men dette var første treffet som hadde mye ledig på samme flight)
     
    Flyingdutchman and mrhaakon like this.
  9. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,189
    Bonuspoeng:
    163
    God ettermiddag from Kroatia with love. Litt mindre vind og noe bedre temp på solen. Dog minner litt om påskevær. Dog det ser helt nydelig ut.

    Tilbake til hverdagen i morgen. Smakte forøvrig på en dårlig unnskyldning for bobler i MUC på vei ned...tenkte umiddelbart...dette kan ikke jeg drikke IMG_20211013_125644.jpg
     
    Upsaker, Calling, Earl and 10 others like this.
  10. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Jessheim

    Her har det oppstått en krise da det er tomt for kaffe her på hjemmekontoret (dårlig beregning på forrige TTT), og jeg nekter selvfølgelig å kjøpe kaffe en dag før ny TTT. Da må man overleve på pulverkaffe i mellomtiden :eek:.

    På reisefronten så begynner det nesten allerede å ligne på pre-Covid tider jobbmessig. Nå gjelder det bare å komme seg opp til tidligere tider på privaten også. Facebook minner en stadig på større og mindre turer fra tidligere tider, og jeg kjenner på at det er et savn.

    T-14 Brussel/Luxenburg
    T-19 Aberdeen
    T-51 Valencia

    Ha en strålende en!
     
    Upsaker, Calling, Earl and 9 others like this.
  11. SirH00D

    SirH00D Roger, Roger. What's our vector, Victor?

    Innlegg:
    74
    Likes mottatt:
    458
    Bonuspoeng:
    53
    God ettermiddag fra hjemmekontoret. :)

    Skulle bytte til Telia i dag, men så nå at Talkmore har 545 kr på ViaTrumf?! :eek:
    Den har jeg ikke fått med meg før!

    Ønsker dere en fortsatt fin onsdag!
     
    Upsaker, Earl, kjeeli and 7 others like this.
  12. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Ikast. På kundebesøk hos en ny kunde. Idag skal lageret kikkes på før hele systemet (vi leverer ERP) skal være klart 1/12. Det er ikke lenge til ..

    Båten hjem i kveld / natt til Larvik. Gleder meg skikkelig til å kjøre i land i 02-tiden og være på jobb igjen til kl. 9 i morgen tidlig .. Jeg er ikke laget for sånt!

    Ha en fin onsdag.

    T-1 TTT
     
    Upsaker, Calling, Earl and 6 others like this.
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,791
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har allerede fått Trumf fra Talkmore, bestilte 10/10. Men, jeg har bare fått 310 kr. Så pass på at du får rett sum.. Og tar vare på screenshot med 545 kr. :)
     
  14. Jorge

    Jorge Veteran

    Innlegg:
    4,562
    Likes mottatt:
    6,540
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her. Sendte klage i formiddag.
     
    SirH00D liker dette
  15. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Montreal.
    Fortsatt i sengen, det er allerede blitt vanskeligere å være A-menneske på denne siden av dammen.

    Hadde en fin liten roadtrip til mont Tremblant og Magog. Anbefaler Magog på det sterkeste!

    upload_2021-10-13_8-23-26.jpeg

    T-0 til å få testet TAP sin A321LR, to troneseter skal besettes på ferden mot EU. Vurderer å ta en tur til burger king og plukke med et par kroner der… men tenker det får holde med vurderingen. Vet jo aldri om vi faktisk får fly det vi har bestilt. Kanskje det blir enda flere KLM hus? :D

    Ha en flott dag!
     
    Upsaker, Calling, Eddie47 and 9 others like this.
  16. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,906
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra LH Senator Lounge i Munchen. Turen fra DUS gikk helt fint, nå er det 2 timer med jobbings og så siste flight for denne uka.

    Det går mot «normalere» tider, baren er betjent på vanlig måte og det er selvbetjening av mat;

    17A75095-9BEF-4A9E-B2BF-76C263250E33.jpeg 9F116542-FFF1-49E7-B848-48F359E26E54.jpeg
     
    Last edited: 13. okt 2021
  17. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Det var på tide med en slik update! Har savnet "normale" tider på FRA, de siste turene, vel hjem :)
     
  18. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,357
    Likes mottatt:
    7,527
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdagskveld fra hovedstaden.
    Det var kaldt og mørkt når man gikk til bortekontoret i morges, så tydelig høsten har kommet. Måtte frem med reflekser og lue...
    Kvelden tilbringes i sofaen, litt godt i glasset må kanskje til siden det er lillelørdag...
    T-2 til neste flytur!

    Nyt kvelden folkens :)
     
  19. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,906
    Bonuspoeng:
    183
    Vet riktignok ikke om det samme gjelder FRA, virker som om det er forskjellige regler mellom «distriktene». Får ikke sjekket neste uke, men muligens uka etter
     
  20. Calling

    Calling Senior Medlem

    Innlegg:
    993
    Likes mottatt:
    8,980
    Bonuspoeng:
    163
    Fortsatt god onsdagskveld fra hovedstaden. Merker godt at den nye normalen er på vei, med flere folk på jobb og tilhørende kakling i det åpne landskap. På den (veldig) positive siden fikk jeg bekreftet at jeg er forlenget også neste år (konsulent-sjargong for at man slipper å bli NAVer). Én CT er endret til sep. 2022, men må fortsatt finne en løsning på CT nr. 2. Tror det blir en tur til Berlin i november for å rekvalifisere til gull. Hvis økonomien tillater det må også oljeovnen frem - nå begynner det å bli kaldt i leiligheten :mad:
     

Del denne siden