Morn folkens! I dag er det som kjent for de fleste onsdag og for meg som er offshore på en dansk rigg med mange danske kolleger ombord, så er vel kveldens kamp veldig avgjørende for humøret på de resten av denne turen. Så gjenstår det å se om det blir Danmark eller England som skal møte Italia i finalen... En uke igjen og så starter seks ukers ferie for min del! Feirer dette (og gårsdagens gode nyhet fra SAS) med å dele ett bilde av en fornøyd Arnold på tur hjem i LH F i går Håper det ikke blir altfor lenge til det blir min tur!
God morgen fra ikke helt hjemmekontoret. Jeg lurer på hva slags SLA vi har med leverandøren, for PCen min er enda ikke fikset. Går snart tom for ting jeg kan gjøre uten sikker oppkobling og med en kraftig PC. Kunne sikkert egentlig like gjerne gått og lagt meg tilbake i sengen, men det er ikke slik jeg funker. NC tilbudet er forlenget ut i dag og siden jeg ikke rakk å klekke ut en halvfornuftig tur i går skal jeg prøve på nytt i dag. Ha en fin dag!
God morgen fra 6 dagen på Villa Copenhagen. Frokosten her blir man aldri lei og er det noe Danskene kan er det bakst Byen kommer vel til å koke enda mer i dag med tanke på semifinalen mot England. Ha en fortreffelig onsdag flotte forum.
God morgen fra verdens vakreste by! Sitter på terrassen og ser utover «verden» og drikker kaffe… Litt grått, men sommer .. Det går heldigvis bedre dag for dag, men mor sier foreløpig nei til bobler. Heldigvis blir det kake .. Ha en kjekk dag!
Oops.... skulle egentlig bare sjekke når det slippes SAS C til og fra LAX og nå har jeg plutselig en bestilling inne der både tur og retur er i C Får håpe på at verden åpner seg litt i løpet av de neste 11 mnd.
Onsdag og tre dager igjen til avreise. Mer reisesommerfugler i magen enn normalt; har vi skjønt alle regler rett, funnet de riktige skjemaene, stemmer det at vi ikke trenger test? Svarene vil åpenbare seg i løpet av helgen
God morgon frå Sunnfjord. Kjekt når avkommet søv ein time lenger enn vanlig etter at det vart straffesparkkonkurranse i går, men ikkje fullt so kjekt at polet har kansellert Montaubret-ordren min. Ein kammerat som tinga etter meg har imidlertid fått sine. Ikkje nok med at det sentrale austlandsområdet får snike i vaksinekøen, no får dei jammen snike i polkøen og. Hardt liv, men heldigvis er det helg slik at ein kan få slappa av og lada batteria.
God morgen fra sør på. Regn i natt, men sola titter frem nå. Blir det ikke altfor varmt, så skal motorsaga frem og et par trær skal i bakken. Montaubret 2012 skal hentes på polet i dag, så får vi sprette en av de og smake om det er noe å skrive hjem om.
God morgen fra hytten! Hunden maser på at han vil ut en tur, så da må jeg vel stå opp snart. Har drukket kaffe, og booket hotell, så nå kan jeg gå ut og klippe gress. Litt bading etter det, og så må det slappes av. Må passe på å ikke ha for mye program! Nyt dagen!
Apropos fly så hadde jeg en smått kuriøs avgang med BMI (G-DBCA som enn så lenge er i BA-stallen etter oppkjøpet av BMI) for LH Italia fra MXP til LHR på denne dag i 2011
God formiddag fra Trønderhovedstaden! Her våknet man heldigvis til at det fremdeles er liv i tomatplantene på balkongen, som i går hadde en "nær døden"-opplevelse grunnet særdeles kraftige vindkast i utkanten av tordenbygene som gikk over Byåsen... Man måtte derfor snekre sammen en "blomsterstøtte" etter å ha anskaffet nødvendige materialer på OBS! Bygg... Dagen i dag blir forhåpentligvis roligere, selv om yr.no og meteorologene truer med styrtregn og torden Ha en fortreffelig dag videre, med eller uten ferie!