God morgen! Det sniker seg sakte, men sikkert mot både helg og ny måned. Jeg registrerer at noen på jobben kalt inn til møte på fredag, men jeg lar tvilen komme dem til gode og anta at dagene har gått i surr. Ha en frydefull dag!
God morgen fra Viken. På kontoret i da også, må si jeg liker å komme meg ut i verden. (I litt mindre forstand enn vi vanligvis prater om her på IF..) Klarer meg fint hjemme, men det er litt lite som skjer, og dagene går fort i ett. Kanskje mai blir bedre? () I morgen er det helg! Men temperaturen må komme seg opp på et levelig nivå igjen.. Nesten nede på null i dag tidlig. Ikke bra.
God morgen. Rim på plenen og blå himmel. Og dett var dett. SAS kansellerer utreise, men lar meg stå på hjemreise. Hva tror de, skal jeg svømme over dammen? Ha en frisk og fin dag!
God morgen fra hovedstaden. Det skal ikke så mye til men bare litt sol på morgenkvisten hjelper både på kropp og sjel! Snart helg folkens!
Strålende sol her i Larvik Men ryktene (les: værmeldingen) sier det skal være dårlig vær fremover så vi får nyte det idag. Fortsatt hjemmekontor men bare en kid hjemme. Han kjeder livet av seg alene. Var bedre tider når begge var hjemme og de kunne underholde hverandre litt .. Satser på sistemann også skal tilbake om ikke så lenge men jeg ser fort for meg 2-3 uker til og kanskje skole annenhver dag.
God morgen fra Trøndelag. Gikk en tur i skogen i går og det merkes at jeg har vært i ro lenge... musklene skjønner ikke helt hva som skjedde og jamrer litt nå. På toppen hjalp det at jeg hadde med en hengekøye og vin. "Jeg går og henger meg i skogen" har vært et ganske vanlig uttrykk her i huset, men med det menes at man henger opp en hengekøye og så legger seg i den. Kortreist tur, med fin solnedgang. Grei kveld det I dag blir det lesing, lesing og atter lesing. Og litt kommentering, både om det jeg leser og sikkert i noen tråder jeg, for IF er mer moro enn fagstoff. Ha en flott dag!
God formiddag fra hjemmekontoret rett utenfor OSL. Må si det begynner å tære på å jobbe hjemmefra nå altså. Venter jo i spenning på at Erna skal komme med en dato for når 14dagers karantenen ved ankomst fra utland blir opphevet, da kommer jeg meg i det minste til Danmark på jobb(snakket med grensekontrollen på CPH, ikke noe problem med karantene og tull der). Men 2 dagers i CPH for jobb er ikke verdt 14 dagers karantene og mors vrede. Ha en bedre dag folkens
Morn fra kontoret. Første gang på kontoret siden 11. mars, utenom en tur innom for å hente noen småting. Deilig med litt stueforandring, og kanskje fruen ikke blir så lei at hun benytter seg av den utvidete angrefristen for bryllupet i høst. Nå er alle appene tom for bookinger, utenom en CT-tur helt på slutten av året. Den er det 10-20% sannsynlig at det blir noe av...
God dag fra Haugeby, Surt ute, med kjølig sørøstlig vind, i morgen skal det bli kaldere, i morgen skal det regne, men langhelgen ser ikke så verst ut. I går var en stressende jobbdag, i dag litt (ihvertfall foreløpig) roligere slik at man får oppsummert litt av hva man egentlig har gjort denne uken så langt. I går kveld var det fint å avslutte dagen på terassen: Ha en fin dag.
Etter mye motgang i det siste har jeg faktisk gått så langt at jeg har booket time hos legen kun for å snakke... Blir rart, men forhåpentligvis kommer noe godt ut av det.
God føremiddag frå Sunnfjord. Eg har lyst å fly! Tenke seg til at eg fyrst i dag la merke til at eg fekk poeng frå Trumf 26.03. Kan det ha gått over tre dagar sidan sist eg sjekka EB-kontoen? Det må vere ny verdensrekord. Snart ny månad og nye muligheiter. Det skal handlast både bøker og bukser for å spe på EB-kontoen. Gode boktips?
Det er onsdag og hjemreisedag! Det betyr også at jeg skal fly for første gang på litt over seks uker så det blir jo en opplevelse i seg selv. Flyr KRS - OSL i dag og skal videre til AES, men må da overnatte på Gardermoen til i morgen tidlig siden SAS kansellerte min opprinnelige booking. Dette blir da hotell nummer tre de siste to ukene, bare for å komme seg til/fra og mellom jobb. Uansett, takk til Mandal for denne gang og så vil tiden vise om jeg er tilbake om fire uker.
God onsdag fra den arktiske hovedstaden Her har sola tittet frem og det er blå himmel Bare 2 dager til jeg kan starte med å flytte inn i den nye leiligheten eller så har jeg jo nøkkel så jeg kan jo starte idag Men dagen skal brukes til å skrive litt bachelor om jernbane mellom Fauske og Tromsø Så bortsett fra det får alle ha en flott onsdag
Solkysten har litt sol og litt skyet .. 8-10 grader(??) Det er en rar verden .. !! Uteskole og utebarnehage over alt