Onsdag, siste dagen i mai.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 31. mai 2023.

  1. Maggie

    Maggie Veteran

    Innlegg:
    4,205
    Likes mottatt:
    21,225
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra kontoret.
    Solen skinner og stemningen på kontoret er bra, kaffen står klar til første møte.

    T-23 til Bangkok og Hua Hin, del 1 av sommerferien:)

    upload_2023-5-31_8-12-41.png
     
    EndreD, Earl, Calling and 6 others like this.
  2. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,876
    Likes mottatt:
    12,600
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra terrassen. Sølvbyen er igjen på varmetoppen.

    Colorline har ingen ideell kundetjeneste. Sendte i går krav om full tilbakebetaling av reise grunnet deres kansellering av utreisen. Raskt autosvar, med varsel om ca tre ukers behandlingstid. Forsåvidt greit nok, trenger ikke pengene så raskt. Men nå nettopp kom nye reisebekreftelser med ruten jeg sa neitakk til. Og telefonkøen deres er alltid laaang. . . . . . Kan selvfølgelig kansellere endringen på nett, men noen ting er morsommere å ta muntlig!

    I luften derimot går alt greit, T-29 til PUY, så følger etter hvert LHR og Aust-Finnmark i tur og orden.

    Ha en fin dag, alle IFere!

    Oppdatert:
    Det var morsommere, og mere effektivt, å ta det muntlig. Utrolig kort svartid, og raske penger tilbake. Til og med en vennlig stemme!
     
    Last edited: 31. mai 2023
    EndreD, Earl, Calling and 8 others like this.
  3. Flyingdutchman

    Flyingdutchman Veteran

    Innlegg:
    3,381
    Likes mottatt:
    20,999
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra hjemmekontoret.
    Det var godt med noen ekstra minutter søvn heller enn å skynde meg til et transportmiddel. Var på ølsmaking på Work Work i går kveld og gikk gjennom brygg fra Hogna. Kvelden favoritt var Nameless Widow, som er en braggot, altså en blanding av mjød og barley wine. Potente saker. Honning er veldig vanskelig å balansere, men de klarte det fint. Er dog ikke en ølstil man klarer eller ønsker å drikke så veldig mye av.
    Flyrelatert intet nytt annet enn at det ser veldig lyst ut for å kunne beholde diamantstatus et år til, med poeng som i hovedsak kommer fra private turer.

    Ha en fin dag!
     
    EndreD, Earl, Calling and 9 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,168
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra bortekontoret.
    Solen skinner, og alle er glade. Bortsett fra de som står i kø på E18 da. Deilig å kunne kjøre andre ruter til jobb.

    Ingen flytur før august. Og det er deilig, for sommeren er best i Norge! Men det er planlagt diverse turer fra august og ut året, så appen er på ingen måte tom.

    Ha en fin dag!
     
    EndreD, Earl, Calling and 6 others like this.
  5. Kvalvaag

    Kvalvaag Senior Medlem

    Innlegg:
    696
    Likes mottatt:
    5,459
    Bonuspoeng:
    163
    God morgen fra Holme !

    Av alle merkelige ting en skal være med på kan en melde om isoporoppsamling på Holmeknappen, synderen er ukjent, men lokalavisene kommer sikkert til å leite i fleire år framover :rolleyes:

    IMG_1865.jpeg
    Fant forøvrig denne saken i leikekassen til mine arvinger hjå mindre foreldre ;)
     
    EndreD, RoadKing, Earl and 9 others like this.
  6. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,100
    Likes mottatt:
    7,782
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest!
    Idag er siste dag jeg kan punge ut 9000kr for diamantstatus, er fremdeles ambivalent, men har konkludert med at gullstatus holder, selv om kona sikkert hadde synes det var greit med gavegull…
    Det er også siste dag med Amex Plat for min del. Der er jeg ikke ambivalent i det hele tatt, tilbudet utenfor Oslogryta er ikke godt nok.
     
    Berlioz, EndreD, Earl and 5 others like this.
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,209
    Likes mottatt:
    22,261
    Bonuspoeng:
    183
    Til lukke med den internasjonale flyvert(inne)dagen folkens!

    I motsetning til i fjor skal eg ikkje feire på fremste rad på ein av SAS sine A350, men heller framfor skjermen på heimekontoret. Det er frist å sende skattemelding for aksjeselskap i dag, og i morgon skal eit tilbod leverast. Snart middag hjå moderen. Rai rai!
     
    Berlioz, EndreD, Earl and 4 others like this.
  8. Magnus1001

    Magnus1001 Senior Medlem

    Innlegg:
    973
    Likes mottatt:
    2,884
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld fra comfort runway gardemoen.
    Etter planen skulle vi ut å fly med lufthansa til Tokyo i morgen. Men ca 22:30 ville lufthansa det annerledes. Lh865 kannselert og chatten ville kun booke oss om via MUC og videre på business.
    Valgte å ha litt is i magen og jaggu tikket det inn en ombooking OSL-LHR-HND med ANA F med full opptjening for 2 pers.

    Jeg hadde gledet meg til gjensyn med FCT i morgen, men jeg kan også godta ANA F, med 4 timer i sq first lounge på LHR. :D
     
    Earl, obay, Spielhaug and 8 others like this.
  9. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Den køen sto jeg i igår.. Nesten stillestående fra Liertoppen .. o_O
     
  10. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    Fin strafferunde over Tranby til 285 da. Om det er saktegående kø velger jeg mye heller en lengre rute med jevn fart enn å stampe i køen.
     
    MadsVaHa liker dette
  11. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,168
    Bonuspoeng:
    293
    Jepp. Kan anbefale veien over Sollihøgda. GPS mente at jeg skulle være på jobb kl 09.35 i dag, men kjørte andre veien, og var fremme 08:25. :cool:
     
  12. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Glad jeg ikke kjører til Oslo på E18 hver dag ...
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,168
    Bonuspoeng:
    293
    Enig, det skjønner jeg ikke at folk gidder. Dumt at det ikke går tog på samme strekning.. :rolleyes:
     
    indahla liker dette
  14. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,077
    Likes mottatt:
    68,749
    Bonuspoeng:
    293
    MDG sier vel at det bare er å bygge en 8 felts motorvei inn til Rådhusplassen ….
    Eller kanskje ikke?
     
  15. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,168
    Bonuspoeng:
    293
    Nei, der skal vi ha By-bane! ;)
     
  16. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,077
    Likes mottatt:
    68,749
    Bonuspoeng:
    293
    Da må den gå langs kystlinjen helt i fjæresteinene på utsiden av Henie Onstad .. sånn at de reisende kan se øyene ..
     
  17. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,790
    Likes mottatt:
    57,168
    Bonuspoeng:
    293
    Ja, i Bærum vil de jo ha den motorveien, så der er det greit.
     
    Eddie47 liker dette

Del denne siden