Onsdag starter også i Asia

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av democomputer, 21. nov 2018.

  1. democomputer

    democomputer Senior Medlem

    Innlegg:
    1,219
    Likes mottatt:
    5,395
    Bonuspoeng:
    183
    First!

    God morgen fra Asiana first lounge på ICN. Tattinger i glasset på det som blir en lang dag i (lykke)rus.

    K
     
    Are, Earl, anders82 and 10 others like this.
  2. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    God jul frå OSL.
    LRM_EXPORT_215115958462573_20181121_063553726.jpeg
    Det smakte godt med ein kvile(ettermid)dag i går etter turen til Hong Kong. I dag er det ein ny dag, ny tur og nye muligheter. Lisboa ventar med (forhåpentligvis) litt høgre temperatur og mindre snø enn Gardermoen.

    Fyrstefrokosten er inntatt i loungen, og andrefrokosten står Lufthansa for. Så spørs det om ein rekk tredje i Tyskland før ein må begynne å rekne måltida som lunch.

    Ha ein fin dag alle sammen!
     
    Liza, Earl, Baldrick and 8 others like this.
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    Slækk morgen, da formen ikke er der den burde være...får vel psyke seg opp til bedre form. På jobb er man uansett, og to kaffe -type sterk - er allerede under beltet :)

    Ha en fortreffelig dag :D:D:D
     
    Earl, Kristian and Eddie47 like this.
  4. ArthurDent

    ArthurDent Veteran

    Innlegg:
    1,701
    Likes mottatt:
    5,876
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra det Sørlandske. Kan ikke klage på dårlig form (bortsett fra en skinnlegg som fremdeles er fornærmet etter et ublidt møte med en stein for en uke siden). Dagens første "brukerdose" fra automaten (i kopp kaffe+en dobbel espresso) jobber med å vekke nervebanene. Ha en fortreffelig onsdag!
     
    Earl, Kristian, Eddie47 and 1 other person like this.
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,417
    Likes mottatt:
    29,290
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra rett utenfor OSL. Hvitt på bakken og kaldt i lufta.

    Etter hjemkomst fra HKG-CPH-OSL i går var jeg særs tilfreds med at det var 9 dager til neste flytur. Det må ha vært DP «matforgiftningen» som spilte meg ett puss. I dag føles 8 dager til neste flytur som en liten evighet.

    Ha en flott flydag folkens
     
    ArthurDent, Earl, jgroneng and 3 others like this.
  6. EndreD

    EndreD Veteran

    Innlegg:
    1,990
    Likes mottatt:
    10,904
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra gullstua (ikke takket være amex). Trolig årets siste tur til Island, blir godt å komme tilbake til vidunderlige Reykjavik. It's been too long :)
     
    ArthurDent, Earl, Kristian and 3 others like this.
  7. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    God morgon frå Valdres, der snøen har lagt eit tynt, kvitt slør over bygda for å minne oss på at den kalde, fine tida er straks rundt hjørnet. November har vore overraskande varm, solrik og tørr, og dei som skjønar seg på å frampeike været har sagt at me skal fortsatt ha det tørt og solrikt framover!

    Litt godt å komme heimatt for å varme kontorstolen og oversjå grytene på jobb etter å ha vorte traktert på Haaheim i eit par dagar. I går på BGO, så gjekk eg inn på bollestova for gå utatt med ein kaffikopp i handa, då loungen var stappa full. God plass rett utanfor. Elles håper eg SAS fortsett med å la plus kunder få komme med tidligare fly, då dette gjer at dette er god verdi for meg. Men trur de var 7 andre også som hoppa på eit tidligare fly, men det var fortsatt ledige midtseter!
    Då er det 3 veker til turen går downunder! Berre amex premiumen kjem no, så skal eg få betalt dei siste overnattingane!
     
    ArthurDent, Earl, Kristian and 5 others like this.
  8. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Nordens Paris
    Tromsø melder om 4 grader og overskyet. Solnedgang kl. 12:53 og soloppgangen var nå kl. 10:06, snart er det mørketid

    Ha en god onsdag da folkens, både til dere som skal ut å fly og til dere som ikke skal det
     
    ArthurDent, Earl, Kristian and 3 others like this.
  9. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,878
    Likes mottatt:
    57,462
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra T-banen!
    Landet med SK908 kl 0815, har vært hjemom og dusjet, og nå er det møter resten av dagen.

    Bra det snart er helg!
     
    ArthurDent, Earl, Kristian and 3 others like this.
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    Lille lørdag i dag så helt innafor med en pils eller to etter jobb ;)
     
    ArthurDent, SAJblue, Kristian and 2 others like this.
  11. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,144
    Likes mottatt:
    869,595
    Bonuspoeng:
    293
    God dag fra verdens vakreste by.. vi er velsignet med godt vær her på solkysten
    D33DA8A7-0550-44CF-9958-4375AD402253.jpeg 3A62BEA1-45DE-4141-9D13-648973474FBC.jpeg
     
    Liza, ArthurDent, Earl and 10 others like this.
  12. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Godt jeg skal over fjellet for å få slikket litt sol til helgen, for i Oslo er det jo bare grått.
     
    ArthurDent and Eddie47 like this.
  13. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag fra det østfinnmarkske!

    Etter den obligatoriske turen innom slaveriet for å lure sjefen til å tro at jeg fortjener lønn også denne måneden, var det på tide å justere vinterens CT-reise til kenguruland. Tallinn-Kristina var løsningsorientert og som vanlig i godt humør og nå begynner det å ligne noe. Det er mulig at flere justeringer blir gjort på sikt, men SQ C begge veger er da ikke noe å gråte av.

    Også her i høgget svinner nå sollyset raskt hen. Ildkula kravla seg over horisonten så seint som kl. 09:38 i dag, men allerede kl. 11:54 var det slutt på den moroa. Om fire dager gidder ikke sola å vise seg i det hele tatt. Heldigvis har man da noen turer planlagt, så det er ingen grunn til å se mørkt på livet...

    Ha en brillefin onsdag, folkens!
     
    ArthurDent, SAJblue, Earl and 5 others like this.
  14. Anton80

    Anton80 Senior Medlem

    Innlegg:
    712
    Likes mottatt:
    514
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Auckland - I dag er det dobbeltsenga hos SQ!
    AKL - SIN, private room, igjen... og caviar for nest siste gang denne turen :)
    SIN - CPH videre... SQ F - Spennende å teste nye first, med bare 4 seter.
     
    ArthurDent, Earl, Kristian and 6 others like this.
  15. Stuttfeiten

    Stuttfeiten Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,416
    Likes mottatt:
    18,397
    Bonuspoeng:
    183
    Heldigvis er ikkje vegen lang frå (snø)helvete til himmelen. Heilt greitt å kome til Lisboa, bada i solskin og litt regn innimellom, når det er 15-16 grader. Turen gjekk via München, litt kjedelig å vere der utan @Bernd, men opphaldet var heldigvis ikkje lenger enn at dei klarte å underholde meg i senatorloungen. Har vore ein tur til frisøren her i bygda, og så liten spasertur i Baixa for å sjå alle dei fine damene snu på hovudet, og for å prøvesmake den portugisiske rødvinen. No ventar fiskesuppe og bacalao i restauranten på hotellet før det blir tidlig natt.
    LRM_EXPORT_249579500110256_20181121_172208417.jpeg

    Ha ein fin kveld alle sammen!
     
    Earl, Avixlo, jgroneng and 5 others like this.

Del denne siden