.

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av SASlovah4evah, 16. okt 2013.

  1. ,
     
    Last edited by a moderator: 16. juli 2018
  2. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Pass på så du ikke vokner på Lillestrøm - Verdens navle.

    God morgen. Her er man passelig jet-lagged og litt sur over at man har lest ferdig boka si "The immortals of Meluha".

    Får tasse ned til togstasjonen. Grompf
     
  3. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen! Fortsatt innstilt på Canada-time, sånn jobbmessig. I dag skal jeg prøve å selge inn til kunden at de bør ha et besøk av undertegnede, så forhåpentligvis blir det tur til delstaten Alberta før jul! I dag blir det også besøk av svigers, så jeg får prøve å "shine" husværet litt. Ha en flott dag!
     
  4. view

    view Veteran

    Innlegg:
    1,847
    Likes mottatt:
    1,926
    Bonuspoeng:
    113
    En bedre frokost inntatt på Rica Helsfyr (Oslos navle) mens jeg har krabbet rundt på gulvet i frokostsalen og lett etter poeng. Det er en grei måte og føle seg passe idiot på. Spesielt når man ikke finner noen.
     
  5. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,393
    Likes mottatt:
    3,328
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag morgen! Litt fiksing og maling i kjelleren, ellers rolig start på dagen. Venter enda på EB poeng fra Hertz, ser ut som det blir retro claim her ..
     
  6. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Strååååålende onsdag fra Bergen! Dagen har så langt blitt brukt til å booke Lufthansa First og Thai+Singapore i business, noen netter på 5-stjerners hotell pluss den siste Club Carlson-natten for å få 50 000 poeng. Kan man ha en bedre Bonusfeber-dag? :D
     
    Last edited: 16. okt 2013
    GinTonic and Islending like this.
  7. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra Nes på Romerike. Straks avgårde til Berger for å gjøre seg litt mer fortjent til neste lønning. Muligens levere en feriesøknad, og gruble litt mer på hvordan jeg skal komme meg til MAD på skjærtorsdag (eller onsdagen om jeg leverer nevnte feriesøknad). Også var det Viking Lotto i dag, var det ikke? Har jeg flaks så kanskje jeg ikke trenger å ha en jobb å søke ferie fra :p

    God onsdag ønskes :)
     
  8. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg tror jeg sto på mid-term'en i dag! WOHO! Det feires med at jeg booket en milagerun ifbm. SAS sin bonuschallenge på mandag ettermiddag OSL-CPH-OSL til den nette sum av 1500,-. Hvis alt går etter planen, blir dette min siste SAS MD80-flight... :D
     
    SASlovah4evah liker dette
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Sørlandet! Søvna som en stein i går etter å ha kommet hjem fra tur til Nice. Heldigvis trenger jeg bare å vente 1,5 time på Gardermoen ved neste tur til Middelhavet, i stedet for 4,5 timer som i går. Tror det blir en markant forskjell.

    Ellers må jeg få lov til å si at jeg synes SAS PLUS i går (særlig på utreisen fra Oslo til Nice) overrasket positivt. God plass ombord, fin frokost med varme rundstykker, servering av drikke på brett.. Ja rett og slett ganske ålreit. Om alle turene kunne vært slik. Oslo-Kristiansand senere på dagen ble en litt trangere affære med en stappfull 737-800. Fikk en kopp te og en muffin, og var generelt fornøyd med tilstedeværelsen.

    Ha en fin dag!
     
    SASlovah4evah liker dette
  10. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra Notodden hvor man har blitt tvangsplassert denne uken. Kjenner jeg gleder meg til å lese dagens lounge guide i DN: "SAS gjør suksess med pølse..." Ha en finfin onsdag:)
     
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Jodeliho fra Chicago. Lang telefonkonferanse er heldigvis over. Grått vær i dag også og litt kaldere, første dagen man ser at fargen på trærne begynner å endre seg.

    Heldigvis stasjonær her til tirsdag, så man får gjort mye.

    En flott onsdagskveld ønskes alle.
     
    Fnate liker dette
  12. pgaa

    pgaa Bygdetulling

    Innlegg:
    403
    Likes mottatt:
    969
    Bonuspoeng:
    93
    God ettermiddag fra EWR.
    Sitter å venter på at United Express skal ta meg til YYZ. Airbus-metallet til SAS var 20 min før rutetid idag. Var greit med de 20 minuttene ekstra, gikk treg gjennom diverse sikkerhetskontroller når jeg ankom.

    Ha en forsatt god dag.
     
    Darkcho and Islending like this.
  13. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    O himmelske fred... Leide Pacific Rim på iTunes nå. Den har jo fått rimelig greie anmeldelser. 5-av6 i VG

    HVA I HIMMELENS NAVN TENKTE DE REVIEWERNE PÅ?????

    Det er det største makkverket jeg noensinne har sett 14 minutter av. Jeeeez. Så kleine skuespillere og pinlig dialog at jeg nesten dør inni meg. Effektene er jo værre enn da flyet eksploderer over Lillestrøm i filmen Ulvenatten.

    Misforstå meg riktig. Jeg digger teite filmer med Ufoer og rayguns og greier. Til og med Starship Troopers fikk terningkast 5 av meg. Oblivion fikk 6,4. Nesten alle filmer uten Richard Geere og han andre dimlingen er liksom bra. Men dette... Produsentene burde fått smake spanskrøret.

    Elefanten derimot... Han synes det er den beste filmen siden Superman 3.
     
  14. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hvordan kunne vel jeg vite at du hadde koll på dette? Jeg som ikke engang visste at du likte deg på Lillestrøm - byen med Nord-Europas største ferskvannsdelta og den anerkjente gjeddeburgeren.
     
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Gjeddeburger er omtrent så eksotisk som de som henger over pianoet på Jekyll & Hyde, med hawaiiskjorte kneppet opp til navlen, og synger Delaihla av full hals kl 02:57 på en lørdag.
     
    Islending and SASlovah4evah like this.

Del denne siden