Well, belly for sure but no delhibelhi yet! Amazing frokost på Anda Aerocity. Enda bedre touch på Norwegian embassy, hvor jr lurte på om dette er et hotell med pool og trampoline Må være Norges råeste embassy compound. Surfer inn jetlaggen her før vi mover over til Hyatt Regency, en av de aller beste dealene i Hyatt systemet worldwide. God Dehli de luca!
God morgen fra hovedstaden Blitt kaldere igjen, jaja det nærmer seg jul. Da kan man ikke klage Ha en strålende Luciadag alle IF-ere
God morgen fra Tromsø lufthavn. Må bare si at jeg er veldig godt fornøyd med SAS om dagen. Julekonserten i ishavskatedralen var veldig hyggelig. Og jeg elsker den «nye» diamantfordelen med å kunne bytte avgang. En kynisk booking av bonusbillett til halv pris i ettermiddag gir meg morgenflyet hjem i dag. I går, da jeg sjekket var det kun ledige midtseter, men jammen fikk jeg både midtgang og (foreløpig) seat block. Cashprisen ville vært 3,800 for denne billetten. Det gir en verdi på kr 1.50 pr poeng. Kan ikke klage på den
Kan forøvrig melde at gårsdagens middag på ambassaden er levert i retur. Fast&fin. Ha en fast&fin dag alle sammen Btw så har vi et par diplomater her som var veldig keen på gullkort! Jeg får se om vi klarer å hjelpe dem! Synes jo synd på norske utskremte som må fly monkey. Tar i mot tips!
Skjønner ikke hvordan folk greier å overleve India med fast mage jeg. Kan ha noe med at jeg er litt for glad i å prøve alt mulig når jeg er der. Kan anbefale Hauz Khas Village. En rolig oase i nærheten av ambasadeområdet.
God morgen! Fyr i ovnen, og hjemmekontor i dag. Det snør. I helgen er det meldt 7 plussgrader, men det er kommet såpass mye snø at den forsvinner nok ikke helt. Ha en fin en!
Morn fra hjemmekontoret i Nederland! Begynner å bli litt lei å sitte på spisestua, men det er kun 3 arbeidsdager igjen her, så det går fint. Fikk bestilt billetter til LHR med rabatt 45000 poeng for to stykk i pluss en meget innafor. Og, har bestilt billetter til Phantom of the Opera. Det er noe jeg bare MÅ se før de pakker sammen for godt. I avdelings kortreist skal jeg farte litt ned og opp i landet her, for å havne på to av mine absolutte barfavoritter. Den ene har holdt det gående siden 1542, den andre er litt ferskere men holder til i en eldgammet bygning også, pluss at de huser ett av mine favorittbryggeri. Dagen i dag blir nok fin, og de første to timer på jobb i morgen har jeg satt på "fokustid" Ha en flott dag!
God formiddag frå FCT i Frankfurt. Her har stemninga roa seg noke etter kaotisk morgon med "globale systemproblem". Champisen smakar godt som alltid her og om tre timar går turen til Mexico ein snartur i 1A på 747en til LH. Ha ein bra dag folkens!
God føremiddag frå heimekontoret. Her har eg ete både rundstykker og drukke kaffi. Ikkje heilt FCT-nivå på serveringa her. God tur, @oleredv!
Ambassaden i Lusska hadde vaffel og volleyball fredager Fint der også. God lussekatt torsdag til alle.
God formiddag fra LIS. Azorene leverte bra på siste dag i går. TAP C er fint. Første gang jeg har testet vann. Tre hadde bedt om vann hvorav jeg sparkling. Ble bedr om å teste om jeg hadde fått riktig og trengt et par forsøk. Vannet er ikke veldig sparkling når man ikke ser forskjell. Tilbragte natten på Melia på flyplassen. 300 m å gå på mosaikkfortau hvor man ser hotellet når man kommer ut. Er fortsatt Melia Gold etter plat, så de ga et premiumrom. Fint hotell. Samme suiten som jeg hadde på Clarion Arlanda på fredag, er jeg blitt oppgradert til i natt, også nå fra en booking av standardrom (nå på poeng), så de fortsetter å levere.
God ettermiddag fra Grenland. Er nå helt tom for SAS poeng og CT. Måtte til og med tjuvlåne 4000 poeng fra gruppa jeg er med i. To turer til Seychellene venter- har gått litt tom for reisemål Ha en varm dag