Onsdag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av haakonks, 12. des 2018.

  1. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,325
    Likes mottatt:
    10,157
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag alle sammen!

    Her er det på programmet å gjøre seg ferdig i Taiwan, og ta turen over til Hong Kong. :)
     
    SayWhat, Baldrick, Earl and 10 others like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,880
    Likes mottatt:
    57,477
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra T-banen!
    Tidlig morgen, lang dag på jobb i dag. Er sannsynligvis hjemme igjen ved midnatt.

    Men: Det er 7 dager og 25 minutter til neste flytur!

    Helg?
     
    SayWhat, Earl, Stuttfeiten and 4 others like this.
  3. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,325
    Likes mottatt:
    35,284
    Bonuspoeng:
    293
    God onsdag i gamlelandet!

    Her i Junaiten er det framleis tysdag og for ein dag det har vore! SFO er ein herleg stad og kvelden vart avslutta med ei frekk ostekake frå Cheeze cake factory.

    20181211_135005.jpg

    20181211_143407.jpg

    Når Donald med undersåttar endeleg kjem seg over på onsdag blir det SK C på heimturen òg. Skambodet gjekk inn. Hurra!

    Nyt dagen, folkens :)
     
    Last edited: 12. des 2018
    SayWhat, Baldrick, Earl and 12 others like this.
  4. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,150
    Likes mottatt:
    869,612
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra en «grisekald» Høneby.
    Mørkt og kaldt 10 blå utenfor og for oss fra solkysten er dette ubegripelig kaldt ..

    Regner med at det blir bra likevel, ha en flott dag
     
    SayWhat, Earl, Stuttfeiten and 3 others like this.
  5. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Trondheim
    6 blå på meteret i morres, har heldigvis garasjeplass også så vinduene var tørre og isfrie. Polo GTI er en herlig råtass, selv på vinterføre, så turen til jobb tok kun kort tid :D

    Ha en herlig onsdag :):):)
     
    SayWhat, Earl, Stuttfeiten and 5 others like this.
  6. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    No nærmar det seg helg, og eg nærmer meg 12 timer til fyrste flytur.

    Men helg takast om 3 timer 19 minutt!
     
    SayWhat, Earl, Kristian and 6 others like this.
  7. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret rett utenfor OSL.

    8 kalde her i dag, så fyr i peisen og kaffen i koppen trengtes for å varmes.

    Hadde egentlig ingen flytur før neste fredag, det har det blitt en endring på.

    Startet med å booke OSL-TRD-OSL, fredag - søndag denne uka med AVISbil TRD-OLA. Hilse på gamlingene før jul.

    Neste uke blir OSL-LHR-CDG på tirsdag, må prøve first lounge/wing på LHR. Torsdag blir det AF(Hop) ORY-LDE-ORY, før i det minste prøvd 2 nye flyplasser. Og en Fokker 100 for første gang på minst 10år. Fredag blir det litt «kritisk», CDG-OSL med landing på OSL 11:45. Har OSL-BOO på separat billett 12:50, burde jo kunne gå fint det.

    Edit1; ser nå flighten CDG-OSL er booket i P-First Class. A320 fra Joon har nok meget begrenset F tenker jeg.

    2018-12-12_0-57-55.png

    Edit2; ORY-LDE-ORY er operert av ATV. Trodde ATV var tog jeg, men står heldigvis Fokker 100 Jet
     
    Last edited: 12. des 2018
    SayWhat, Baldrick, Earl and 8 others like this.
  8. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,899
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag fra Australias Vestkyst (WA) og Margaret River! For en plass og for noen viner! WA gir et svært godt inntrykk og vi har bestemt oss for at neste tur down under skal tilbringes i sin helhet her!

    Virgin Australia (som jeg sverget på at vi ikke skulle fly igjen) tok oss SYD-PER på en A330-200 og vi bød (samme opplegget som SAS) her på en oppgradering til biz som ble innvilget. Meget bra biz som visstnok er kåret til verdens beste 3 år på rad ifølge crewet.
    Betalte 3.600,- per pers totalt med billett og oppgradering! Må vel sies å være meget bra det for en flight på over 5 timer i biz:)
    Tok selvsagt ingen bilder av produktet, men ligger en bra beskrivelse her:

    https://www.ausbt.com.au/virgin-australia-the-business-new-a330-business-class-seats

    0506EC9E-8E76-4621-8AA4-A22EF3858AD7.jpeg
     
    SayWhat, Baldrick, Earl and 10 others like this.
  9. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    God onsdag fra Nordens Paris. Siste hele dagen min i Tromsø før Widerøe imorgen skal ta med meg ned til TRF via BGO med ny maskin til BGO. Føler at jeg gleder meg litt til å prøve Embraer E190-E2 maskinen til BGO (skuffelsen var stor da den var byttet ut siste gang jeg skulle fly den)

    Idag på planen står det å rydde hybelrommet mitt på 12kvd. Skulle vært enkelt, men er bare jeg som er lat til å begynne :cool: Også pakke for å være hjemme i Sandefjord for 1 måned tid (flyr tilbake til TOS engang før filmfestivalen begynner) Er jeg klar? Når jeg har pakket ferdig så. Også blir det juleavslutning med speidergruppa i Tromsø før det blir hjem til hybelen for å hente koffert og sekk for og så ture til kameraten min å bli over der til imorgen.

    Merket forresten istad aat jeg kunne sjekke inn hos Widerøe 23t før innsjekk begynner imorgen, så har jeg skaffet meg sete 27A og 20A (flyr økonomi, ja jeg er en av de folka :p) Merka sist gang da jeg fløy SAS at jeg kunne sjekke inn 24t før, jeg trodde det var 22t før men her har nok de endre ellerno.

    Ellers får folk ha en god onsdag!
     
  10. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan jo sjekke inn 36 timer før
     
  11. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,232
    Likes mottatt:
    22,429
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag frå Sunnfjord. Tidleg heim for å passe på junior slik at fruen får sove etter ei lang natt. Får håpe han sovnar snart slik at eg får jobba litt. No er det snart jul :)
     
  12. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Så tidlig?
    Screenshot_20181212-142104_Chrome.jpg
    Gjør ikke meg noe. Forresten, jeg har 1t 40min på BGO, kan jeg kjøpe lounge tilgang der? Billetten min er en bonusbillett, og jeg får ikke mulighet hos SAS til å kjøpe tilgang
     
  13. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Ingen bonusjeger med respekt for seg selv burde kjøpe loungetilgang på BGO. Da tror jeg faktisk det er billigere å kjøpe en kaffe og en bolle på Narvesen.

    Hilsen Bergenser.
     
    EndreD, SayWhat and Avixlo like this.
  14. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg var innom der i september da SAS oppgraderte meg (uten at jeg ba om det, men klager ikke) så litt stusslig ut ja. Var innom den på OSL og den var mye bedre
     
  15. Neonex

    Neonex Senior Medlem

    Innlegg:
    1,301
    Likes mottatt:
    1,471
    Bonuspoeng:
    113
    Jepp, OSL loungene er the shit i Norden. Skulle bare de kunne ordne seg et treningsrom som ikke er "kvinneinnrettet" (cardio, spinning, kettlebells ol). Vil ha frivekter og manualer over 10 kg, men har fått inntrykket av at jeg er ganske alene om dette ønsket (resten er ikke så begeistret for treningsrom in general). Resten jeg har sett på innenlands har vært stusselig. Ekstra skuffet over Flesland mtp at de nettopp oppgraderte til ny terminal (og da presterte å komme med den loungen der!). Du må få deg et gullkort og dra til LA en gang. Etter jeg var der, så er alle andre lounger nedsig i forhold :p
     
    Kristian and Avixlo like this.
  16. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Ja, nesten. TGV, Train Grande Vitesse.
     
  17. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
  18. OttoL

    OttoL Veteran

    Innlegg:
    4,318
    Likes mottatt:
    12,285
    Bonuspoeng:
    183
    Det er en ikke annonnsert mulighet som har vært så lenge jeg kan huske iallfall. Eneste er at den ikke dukker opp i appen, men at du må sjekke inn manuelt med å skrive inn PNR og etternavn.

    Og den bolleloungen på BGO. Sett deg et annet sted :)

    Ellers kan jeg invitere til intervalltrening rundt brydedammen 29. og 30. desember. Gjelder alle som er i sandefjord den dagen. Vet at alle har lyst :)
     
    Avixlo liker dette
  19. jvsandem

    jvsandem Veteran

    Innlegg:
    2,469
    Likes mottatt:
    7,323
    Bonuspoeng:
    183
    Pokker da, akkurat den helgen er jeg i Budapest... :p
     
    OttoL liker dette
  20. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,426
    Bonuspoeng:
    183
    Den helgen er jeg nok enten i Danmark, Flensburg eller Hamburg :)
     

Del denne siden