God morgen fra Trondheim Ingen som er på enda...Hmmmmm det var sent. Anyways - morgenen startet med sykkeltur til jobb, en stor kopp god kaffe før dagens arbeid tok til. Nå er man godt ute i dagen og alt er på stell. Fornøyd med gårdagens pol-ferd....så de hadde en magnum Sir Winston Churchill 2009 også...må si den fristet litt. Ha en fortreffelig onsdag
God morgen fra Sølvbyen. Grått og mildt. Nye "avsløringer" om Wizz pilot-kontrakter. Folk i Washington er lei Trump. Det var to av dagens ikke-overraskelser. Gårsdagens overraskelse derimot var vakkelkontakt i Dewaltens ledning, og snekkeroppdragene lå an til krise. Måtte derfor fly lavt til fjells og hente den gamle, som fortsatt har vett på å holde kontakten. Idag satser vi på uforstyrret fremdrift. Ha en frisk og hyggelig dag!
Hilsen fra OSL hvor det er stille og ingen køer noe sted. Fire pax i loungen... Spent på hvor mange vi blir på SK4412 til Tromsø...
God morgen fra en grå hovedstad. Dagen startet med en gåtur langs Akerselva før kaffe og check-in på hjemmekontoret. Spekulerer i å ta meg en deltidsjobb på sykehjem for å snike i vaksinekøen. Umoralsk?
God morgen fra hjemmekontoret. Er godt i gang med lesing og kaffedrikking, så stiller ferdigtanket på to møter når jeg skal starte videomøterunden min. Ellers ser det ut som at helgeturen til Molde utgår pga sykdom hos en arving, som gjør at han ikke kan "utplasseres" hos tante og onkel. Håper han kvikner til lynfort, for når selv kortreiste turer må kanselleres så er det i overkant kjipt. Ha en flott dag dere!
God formiddag fra hjemmekontoret. Nede går R2D2 rundt og støvsuger, mens jeg er på Teams, og andre kanaler for å gjøre jobben min. Det er overskyet, og det blåser. Jeg så tilløp til blå himmel for et par timer siden, men det gikk over.. Gikk gjennom bildene mine, og på denne datoen spiser jeg vanligvis tacos. I 2019 spiste jeg tacos i Mexico I 2018 spiste jeg tacos hos Danny I 2017 pyntet jeg til jul. Lurer på hvor det ble av ham i flyttelasset? Må lete etter jobb. Nyt onsdagen! Vi er ca halvveis til helg!
God formiddag. Hjemmekontor denne uka også. Straks helg her, hovedkontoret har stengt resten av uka. Er vist høsttakkefest som gjelder nå. Bikkjn mener det er på høy tid med tur #2 i dag allerede;
Julen som forsvant .... i alle fall lutefiskmiddagen. Bordet på Engebret ble avbestilt i dag. Hotellet i Oslo ble avbestilt i dag. Nå moter jeg meg opp til å avbestille flyturen .... BGO-OSL-BGO .... begge veier i 1D Ville likt å få pengene igjen, men det er bookingklasse A
God dag fra Romsdalen Det er regn, vi venter på ankomst av ny arving mens nåværende arving nekter å sove på natten. I tillegg så er det full rulle på jobb og hjemmekontoret. Det oppsummerer egentlig hverdagen. Mor i huset har startet å finne frem julepynten, så nå blir det snart mer jobb på meg. Mulig en må ha seg en covidkalender som teller ned til vaksine Ha en flott lillelørdag
For billetter som selges i dag er Plus Pro (A) er fullt refunderbar, mens Plus Smart (også A) har avbestillingsgebyr på 600,- per strekning.