Onsdagen er her - og for en dag det er!

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av Travellingalf, 18. okt 2017.

1. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    4,166
    Bonuspoeng:
    113
    For i dag er det nemlig hjemreisedag! :) I dag er det i alle fall ikke noe å si på stemningen her ute i Olja. I alle fall i min avdeling og de andre er sikkert bare glade for å bli kvitt oss. Jeg har akkurat fått sjekket inn og om noen timer skal BHL462 ta oss trygt til land.

Ha en fin dag folkens!

hRx11oe7MCagAe7R9FspVCYXPhH4SmvY3QY1GfhP3SY.jpg

Earl, Henrik, Berlioz and 5 others like this.
  2. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    7,846
    Bonuspoeng:
    113
    Gretten morgen fra t-banen i Oslo.
    Her har man gjort den klassiske tabben, "jeg rekker ikke første bane så jeg gidder ikke stresse". Hva er den 100% forutsigbare effekten av dette? Jo, klart. Man bommer på neste med ca 1 minutt og blir følgelig ikke bare 15 men 30 minutter bak planen.. og hvorfor f.... er det alltid den jeg ender opp med som er forsinket og ikke den som jeg akkurat ikke rakk..
    Skjer altfor ofte dette.. godt en har fleksitid..

Ha en ellers fin dag videre.

Baldrick and RoadKing like this.
  3. ccurrahee

ccurrahee Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,295
    Bonuspoeng:
    93
    3+ og morgensol på sykkelstiene i Oslo for en stund siden. Høstglatt på gult løv. Halve sykkeloslo har kjøpt seg nye dyre og flotte sykkellamper som de har montert sånn at de virker som fjernlys. De lyser opp oss som skal andre veien, med det resultat at jeg ikke ser noe som helst annet en en diger lampe rett mot meg. Merker at jeg heller vil til OSL og fly et sted......

SAJblue, Berlioz, Eddie47 and 2 others like this.
  4. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    1,889
    Bonuspoeng:
    113
    Grå formiddag fra Trondheim
    Kjølig å kjøre motorsykkel i morres - kaldt var det også. men nå er varmen tilbake og "noen" fakturaer er kvernet ut.
    Kveldsmøte etter jobb idag, så da blir det Fjordland.

Ha en fortreffelig onsdag :D:D

Eddie47 liker dette
  5. lundt

lundt Nytt Medlem

Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    3
    Har fått en god natt søvn og landet akuratt på Arlanda før det bærer videre til Oslo

Attached Files:

DanH liker dette
  6. Wiolenze

Wiolenze Senior Medlem

Likes mottatt:
    432
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra QLA. Grått og småtrist som vanlig, og arbeidsdagen går seigt.

7. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,289
    Bonuspoeng:
    113
    Imponert over at du kjører enda. Min er nok parkert for sesongen, med mulig unntak for en søndagstur om været slår til.

LN-FHU liker dette
  8. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    1,889
    Bonuspoeng:
    113
    Joda....det går enda. har nylig fått skiftet clutch etter at den har stått i 2 mnd så har noe å ta igjen :):) Men det tar nok ikke lang tid før den blir parkert hos meg heller...selv om dagene fremover faktisk innbyr til litt kjøring :cool::cool:

RoadKing liker dette
  9. Scandipendler

Scandipendler Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,611
    Bonuspoeng:
    113
    Det farligste i Oslo er og blir de såkalte "sykkelstiene". Selv om både Venstres ex- og MDG-byråder smykker seg med nye sykkelstier målt i antall kilometer, er de vesentlig mindre . om i det hele tatt - opptatt av disse sykkelstienes funksjonalitet og trygghet. Se for eksempel på opplegget i rundkjøringene: I stedet for å la sykkelstiene følge gjennom rundkjøringene, så opphører de simpelthen. Galskap. For ikke å snakke om lyskryssløsningene... Etter å ha syklet noen år i Danmark, våger jeg simpelthen ikke å sykle i Oslo. Det sier litt at det i absolutte tall skjer like mange ulykker i Oslo som i København, selv om det er over 70 % færre syklister i Oslo. MDG-Lan og Vålerenga-Raymond må gjerne gjøre det vanskeligere for bilister, men da må de ¤#%¤#% meg for det første sørge for fungerende alternativer. Det gjør de ikke med livsfarlige sykkelstier og ved å øke prisen på Ruter-månedskortet. Men det skal vel spares penger for at byrådet skal kunne bistå Vålerengens IF med å finansiere den nye kvartfulle stadionen på Valle.

Rant over. God onsdag!

10. Stuttfeiten

Stuttfeiten Senior Medlem InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    6,130
    Bonuspoeng:
    113
    God onsdag frå Stjørdal og skulebenken!

Og gratulerer med dagen til @Guden :) Måtte de vere enige og tro til Dovre faller.

Ha ein fin dag alle sammen!

11. Schlandy

Schlandy Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,156
    Bonuspoeng:
    93
    God onsdag fra TAP loungen i LIS, super tur fra JFK i natt hvor der ble sovet i gjennom. Den nye kabine til TAP er super, så lenge man kan kapre et ene sete, og da helst 3J eller 5J. Som andre har skrevet, til prisen som var ute å gå er jeg fornøyd, hadde jeg skulle betale full pris, var valget faldet på noen andre enn TAP.
    God dag til alle:)

12. mathiasfe

mathiasfe Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,299
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra terminal B på BOS.

Om du flyr Air Canada er det ingen grunn til å møte tidlig her, fordi det er ingen lounge å oppdrive. Air Canada flyr fra en egen avlukket del av terminal B som kun består av noen benker og (det som ser ut som) en provisorisk kiosk.

Ekstremt hyggelige TSA-offiserer i dag i alle fall. Etter å gått gjennom scanneren spurte han ene spøkende om jeg hadde en pistol på meg.

Neste stopp: Halifax, NS!

Henrik liker dette
  13. ccurrahee

ccurrahee Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,295
    Bonuspoeng:
    93
    Nå er jeg egentlig enig med deg i Ranten ;) Men det er vanskelig å sammenlikne en flat bredgatet by som København med gammel sykkeltradisjon med Oslo. Når det er sagt. Oslofolk er for dårlige til både å sykle og bygge sykkelveier.

Selv er jeg så heldig å ha separat sykkelsti 90% av veien så jeg slipper i stor grad nærkontakt med biler. Som jo er livsfarlig for oss syklister.

Scandipendler liker dette
  14. mathiasfe

mathiasfe Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,299
    Bonuspoeng:
    113
    Endelig skjedde det! Jeg ble stoppet i immigrasjonen!

3 dager i Halifax var tydeligvis ikke lenge nok og jeg måtte gjennom ett par runder med immigrasjonsoffiserene.

Del denne siden