Onsdagen er her!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 06. mai 2015.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra hovedstaden. Onsdagen er nyvasket og klar til bruk. Dagen er fylt opp med kundemøter utenfor kontoret - digg å ha en hel dag ute blant kunder. Ha en flott onsdag du også!
     
  2. AcroN

    AcroN Medlem

    Innlegg:
    146
    Likes mottatt:
    97
    Bonuspoeng:
    28
    God morgen fra Kongsberg. I går pissregnet det hele ettermiddiag / kvelden, men når jeg ser ut vinduet nå ser jeg fin og blå himmel. Starten på en god dag! :)
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Trondheim
    Deilig temperatur , men fortsatt noe skyer, men det ser letter ut iallefall. Snartur til kiropraktor om en liten time, deretter jobb og hjem for å hente kidsa i barnehage.
    Fotball på TV ikveld.
    Ha en flott onsdag :) :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Så var lille-lørdagen her.
    Heldigvis har det sluttet å regne, og neste dose skal komme til natten sier meteorolygen.
    Jeg vil anta at skogbrannfaren her i området har sunket ned i null prosent i løpet av gårsdagen. Og det er jo bra. Men det medfører vel mange plener som må klippes. Kunne jo nesten se gresset gro jo.

    Full fart på kontoret i dag. I kveld er det årets første fotballseriekamp med junior.
     
  5. Joachim

    Joachim Medlem

    Innlegg:
    233
    Likes mottatt:
    257
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Hyatt Regency Pier Sixty-Six i Ft Lauderdale! En våt og regntung dag her, og har dessverre vært flere av de de siste 12 dagene i Florida! Er meldt sol resten av dagene frem til hjemreise søndag, så krysser fingrene :)

    Ellers har man hatt god uttelling på upgrades både på leiebiler, og hoteller her, det er alltid moro :)

    Ha en strålende dag!
     
    Jørgen liker dette
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Chicago. Overskyet, men varmere enn i går med 17 grader.

    Full fart med flere avgjørelser som skal taes, kontrakter som skal skrives, har 52 timer før jeg sitter ombord på flyet til London og er borte helt frem til 31. mai.

    Som Nils Lindhe sier: Vi kjør!
     
    AcroN liker dette

Del denne siden