Onsdags delay

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bonusduk, 26. okt 2022.

1. Bonusduk

Bonusduk Bonus jeger

Likes mottatt:
    1,407
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra oljehovedstaden.

Klar for 2 dager i Bergen, og dagen starter med ny tid for SK4154 som enda ikke er meldt via app(ny og gammel) eller sms fra SAS

:)

391CC2DC-BB0F-4867-A80B-227B2952BBB6.jpeg

2. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,716
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden.
    Et par glass "for mye" i går gjør denne morgenen litt mer slitsom enn nødvendig. Men vi koste oss i går, det er det viktigste. :cool:

I dag skal jeg blant annet bestille noen flybilletter, og litt hotell, og kanskje en leiebil? Også skal det jobbes litt innimellom. :rolleyes:

Ha en deilig onsdag! :)

3. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,504
    Bonuspoeng:
    183
    Morn!
    Jeg klarte å balansere ølinntak og timer søvn til perfeksjon. Kunne selvfølgelig, som alle andre dager, tenkt meg å sove litt til, men verder styres av folk som mener at en kontorjobb skal utføres ‘grytidlig’ (sett fra B-menneskeperspektiv).
    Hotellet i Bath trakk nettopp penger for oppholdet som starter på lørdag, litt i tidligste laget men samme det. Bare tre arbeidsdager igjen før turen er i gang :)

Har i det siste også sjekket om det dukker opp noen alternativ til Turkish til Bangkok i januar. Svaret er ja, men det er med Air India og en enda mer klønete rute enn det vi har nå.

Ha en flott dag alle!

4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,142
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg bare nevner at vi trenger et reisebrev fra Agra og Air India........

God morgen fra en innsauset hovedstad. Det ble vist varmt i går kveld.

Sykkelen er stadig borte og jeg må ta noe som heter buss. Det er ikke gøy for der er det andre folk også.

Kursdag på jobb. Så da skal en også sent avgårde og treffer på rushtrafikken.

Klaging ferdig.

5. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,503
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra Lisboa!
    Her starter dagen med kjølige 18 grader, men ryktet (yr.no) sier at vi skal bikke 23 i løpet av dagen!
    I dag er det kaffe på sengen og gave og sang på WhatsApp fra barnebarn …. og en liten «Gammel dansk» til far.
    Livet er lett når det er helg.

PS… alle gratulasjoner i reisebrevet er overbrakt.
    https://insideflyer.no/forums/threads/til-lisboa-for-å-feire-bursdag.18567/

6. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen. Skal bli en bra dag sier'rem.

Kaffe i Austrian-kopper kompenserer for noen måneders landligge. Men vi tok grep i går og bestilte LHR i januar for å sikre eks-forloveden et nytt gullår. Og yours truely litt goodwill. Blir spennende å se hva statsministeren heter på den tiden.

Ha en fin dag, alle IFere.

7. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,504
    Bonuspoeng:
    183
    Skal du ta en for laget? ;)

8. Flight Cancelled

Flight Cancelled Bonusjeger

Likes mottatt:
    4,032
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra gullkantina på Tåkemoen. Et par timer til avgang mot ZRH. Flyet ser stappfullt ut med kun tre ledige seter i Plus, trolig fylt opp med Bodøværinger som i likhet med meg skal på Europa League-kamp i morgen.

Enn så lenge er ikke tåka så ille at det kreves CAT III/autoland her, får håpe at det fortsetter slik at vi unngår forsinkelser. :)

9. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,491
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Grenland.

Sønn fyller 21 år i dag, han flytta i egen leilighet for tre uker siden.

Har da invitert 4 besteforeldre på middag og feiring,.. hos oss. Luring.

Har en stor gryte gulasj på gang, kjapp husvasking gjenstår.

0 flyrelatert å melde i dag.

Ha en jubeldag

10. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,944
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra siste kontordag på 3 uker =)
    I morgen går endelig turen til Vietnam. De som er her inne ofte kan ikke ha unngått å fått det med seg ;)

Fikk forresten endret reisen til Japan i september i neste år, til ett leg i booking-klasse F. Det syns jeg er tøft =)
    Men SAS var ikke enig, så den ble dessverre fjernet og gamle flighter lagt til.
    Merkelig at en agent klarer å legge til et leg i F på en award-booking ..

Uansett, en flott lillelørdag til dere alle!

T-1 Vietnam
    T-15 Brasil

11. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,503
    Bonuspoeng:
    293
    Hva har man foreldre til??

haifinn liker dette
  12. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,142
    Bonuspoeng:
    293
    :rolleyes: Hvis jeg finner F så ja.

Arvid1410 and Flyingdutchman like this.
  13. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,961
    Bonuspoeng:
    293
    Air India kan jeg ikke hjelpe til med, men Agra kunne jeg helt sikkert fortalt litt om en gang.

IMG_7230.jpeg

OyvindN, LaDuden, Calling and 14 others like this.
  14. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    God formiddag. Snart lunsj. Det er opphold enn så lenge i hovedstaden. Det jobbes.

15. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    God dag fra Chopin lufthavn i Warzawa.
    Her venter man på flyet hjemover, vært noen fine dager på tur, men i morgen venter kontoret igjen. Finnair skal fly nordover, beste vei til OSL går naturligvis via Vantaa ;)
    Flyet er så langt ca 25-30 min forsinket, men får satse på de tar inn litt på veien.

Nyt onsdagen folkens :)

16. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,589
    Bonuspoeng:
    183
    God tidlig ettermiddag fra Beograd. Turen går videre til Dublin i dag, med Lh via Munchen.

Som trådstarter har vi en forsinkelse men ser ut for å begrense seg til ca 20min så rekker nok en liten tur innom F-loungen i MUC.

Jakten på fornyelse av Hilton Diamond fortsetter så Conrad får besøk i Dublin. Passer greit siden det ligger rett i nærheten av kontoret.

17. lMartin

lMartin Jeg var ung og trengte poengene! Moderator

Likes mottatt:
    6,312
    Bonuspoeng:
    183
    Bonjour fra borte/hjemme/kontoret i Canadas kulturelle hovedstad.

Det var godt med en Norgestur, men det var sannelig godt å komme tilbake også. Var forberedt på vinter og hadde varme klær i håndbagasjen, men ankom til ganske så behagelige 20 grader. BA overrasket også med komplementær oppgradering til Club World, noe som absolutt gjorde overfarten mer levelig. Man kan si hva man vil om Club World, men det er helt klart bedre enn Premium Economy. Tror jeg må begynne å fly mer BA :D

Håper alle har en fantastisk onsdg!

18. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra SK1460

På veg hjem fra 2. Danmarkstur denne uken. Denne gangen «bare» ca. 30 minutter forsinket ser det ut til, i motsetning til mandag da vi var irriterende (ift eu261) 1 time og 55 minutter for sene (men da på grunn av for sent ankommet fly så vi mistet connection).
    Relativt stinn brakke på dette flyet hjemover, men heldigvis ser det ut til at seatblock for diamant fungerer utmerket. Noe merkelig i dag tidlig da det også var passe fullt i de bakre avdelinger, som startet på rad 20, mens det sto 8 hele seterader ledige i plus. Nå skal jeg ikke klage for seatblock fungerte da også…

Nå er det å komme seg hjem før det blir en tur til @Sunnfjordingen sine hjemtrakter i morgen. Dessverre bare på dagstur også denne gangen. Vi har et lite IF treff i de traktene utestående…

Begynner forresten å like denne nye SAS appen veldig godt. Mange artige funksjoner inklusive denne som gjør at du kan se din historie på denne flymaskinen

62D6E33B-3F34-46EF-B446-E7A2A4CD6711.png

Ha en strålende resten av dagen…

Last edited: 26. okt 2022
  19. Ruby

Ruby Super-veteran

Likes mottatt:
    8,248
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Stavanger.
    Her har gamlekontoret på Sola blitt besøkt og det har vert jobbet iherdig med dokumentasjon.
    Også kaffedrikking og prating har det vert arbeidet med :D
    Nå er en hjemme å mekker middag til yngste jenta.
    Ha en nydelig ettermiddag :)

20. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    God eftan fra LHR, avdeling UA Club Lounge!
    Her nytes et glass med bobler, i selskap med altfor mange andre. Tusler nok over til SQ etterhvert, for en litt roligere atmosfære.

Ramlet inn en gladmail fra AmEx på vei ut hit: ny CT er i boks! Hadde det bare vært litt større muligheter for å få benyttet den forrige først. Diverse selskaper oppfordres herved til snarest å slippe flere seter i eleverte klasser! Jaja, det er et luksusproblem.

Nyt lillelørdagen!

Del denne siden