God morgen fra Trondheim Snøvær i går kveld og natt har farget byen hvit....enn så lenge. Flott å spasere til jobb nå, med -1 grad og lett nysnø på bakken. Juleturen til Kongens by er en dag nærmere, og vår husvert Maria har ønsket oss "velkommen til jeres lejlighed" Ha en herlig onsdag
God morgen fra Oslo. Snø og greier her. I dag klarte jeg på nytt å bomme på t banen med under 1 minutt. F... så irriterende å kommer på plattformen å se den j*vla banen kjøre avgårde... Løsningen må være å finne bolig nærmere banen, rett og slett.. Ha en god dag videre, forhåpentligvis med mindre bortkastet tid en meg..
Mornings fra Bergen. Samme leksen som vanlig. Syklister og el-biler som ikke vet hva vikeplikt er for noe (stiplet linje), fotgjengere uten refleks og skikkelig drittvær. Er det rart man drikker?
God morgen fra hvite Oslo! Dags for eksamen nr. 5 av 8. Over halvveis! Måtte gi meg selv litt motivasjon, så bestilte like så godt OSL-DOH-DEL-CMB-DOH-LHR-OSL i går for å få 2 nye land i beltet, opprettholde Platinum hos Qatar og for å prøve Qsuites i uke 2
Hmmmm, på gymnaset gikk sønn av rektor i paralellklassen min og bodde 30 m fra skolen.Han ruslet som regel ut av døra fra lærerboligen i det vi andre var i ferd med å sette oss ved pultene..... Jeg skal ikke påstå du er som ham, men svært mange justerer atferden til tiden de har til rådighet ( betydelige likheter med å justere forbruket etter inntekt). Der er det også atskillige som " kommer for sent" frem mot lønning
God morgen, ja, fra et snødekt Trondheim i fint vintervær! Spaserturen til jobb ble nok litt mørkere enn det @LN-FHU opplevde, da vi opplevde et massivt strømbrudd i morges. Heldigvis raskt tilbake... Ha en fin dag, enten på bakken eller over skyene...
Mornings fra OSL og snøkaos light. Gullstua var stappa, og foreløpig ca 30 min delay med SK til Dublin.
God onsdag ønske folket fra SilverKris loungen i terminal 3 på Changi i Singapore også. Første etappe på veien hjem fra Christchurch er overstått og denne gangen sitter jeg igjen med litt blandede følelser av flyturen. Vi fikk, som vanlig, mye anerkjennelse for Singapore Airlines t-skjorter og bager, og denne gangen fikk vi til og med gaver. Maten var også bra, men jeg synes de rotet mye med servicen, spesielt under måltidene. De klarte aldri å synkronisere servering av mat og drikke og flere ganger måtte jeg etterlyse noe i glasset, eller jeg var ferdig med en rett før de kom og tilbydde drikke til denne. De var heller ikke særlig aktive med å tilby påfyll eller å spørre uoppfordret om man ønsket noe. Mulig at denne litt manglende servicen skyldes en stappe full business kabin, men så mange seter er det tross alt ikke i Business på en 777-200 og de var også mange som jobbet i kabinen. Jaja, mulig jeg bare begynner å bli for godt vant. Uansett, nå sitter vi her og blomstrer sammen med orkidéene før SQ352 skal ta oss videre til Købehavn om noen timer. Ønskedrømmen; Singapore Airlines is paging Stuttfeiten and Travellingalf - travelling on SQ352 - please contact the desk Og så ligger det ett par First Class boardingpass og venter på oss der Akk ja...
God kveld fra hovedstaden! Grått og trist ute, med et par varmegrader faktisk. Men vi har fått han her i hus, så vi er veldig fornøyd med dagen likevel!
Fine vovven ! Håper du har hundevakt når du skal ut og fly ... Hadde du bodd i Bergen ville mor stilt opp frivillig, hun savner nok hunden som ble nesten elve år ...
Ofte.. men da risikerer jeg jo å måtte vente uforholdsmessig lenge.. Da må jeg i tilfelle bytte jobb. Er jo selvfølgelig et alternativ, men muligens noe drastisk?
Takk! Vi er heldige og har mange frivillige som stiller opp som hundevakt, men det blir nok ikke så mye fly på oss den første tiden nå. Dessverre.. Men EBD er innen rekkevidde uansett, så jeg er fornøyd uansett!
God kveld fra hovedstaden. Etter en vinterlig og hvit morgen, er aftenen mer våt og grå. Ikke det store regnværet enda heldigvis, men tåke og yr gjør nok sitt til at mye av snø blir borte eller blir til skøyteis... Ellers har man vært hos mor på middag så da slapp man å tenke på det selv, særlig greit siden kjøleskapet er nesten tomt, men med tanke på trippel-trumf i morgen så er det jo egentlig positivt at det er mange hyller å fylle Nyt kvelden folkens
Fint her i Trondheim ja, men følger spent på været i Bergen da jeg etter planen skal dit på lørdag og for de som har fulgt med på nyhetene ikke er det lureste, håper på en bedring de nærmeste dagene
Trøsten i morges fra værmeldingen var at det skal bli verre i morgen her i Bergen ..... Men jeg reiser bort, først til lutefisk i Oslo og så julebord i Trøndelag ... Håpet er at det har regnet fra seg for denne gang når vi kommer hjem på søndag!
Mest bekymret for flyturen TRD-OSL-BGO , blir det for jxxx så kan det blir både kanselleringer og greier