Hei folkens, Har tydeligvis vært ute av gamet litt for lenge mtp CT. Helvetes covid. Vet jo at man kan kjøre open jaw, med f.eks utreise til LAX og hjemreise fra SAN, men er det slik at man ikke kan starte en reise på EVE, og avslutte den i OSL? Eks: EVE-OSL-FRA-LHR-YVR // YVR-YYZ-CPH-OSL? Og hvor er det man ringer nå for å booke en CT-reise? 64 81 60 99? Takk på forhånd. Kristian
Takk. Var det jeg også trodde opprinnelig, men har fått høre annet. Her er jo planen å returnere fra samme by (Vancouver), så da skulle det jo være mulig om det fremdeles praktiseres slik.
Jeg booket akkurat en reise til HND som starter i Oslo og ender i Frankfurt (det fantes ingen flight til OSL), så det går fint. Og ja, nr er riktig for booking av CT.
Mener å huske det ble sagt en gang at dersom utreise og returpunkt var i skandinavia så var det greit. Men mulig det var resonnementet for Tallinn. Ta en for laget, sjekk forholda og fortell oss hva du erfarer. PS: Når du sjekker inn der borte, så er det ikke umulig å spørre om du kan ta ut bagasjen i Oslo... Lurer også på om fortolling på sluttdestinasjon EVE finnes, hvis ikke må du ha ut bagasjen i Oslo uansett. Har du det du skal ha, så er det jo bare å la være å ta flyet til EVE.
Da har jeg booka. Ble ikke akkurat slik jeg hadde sett for meg, men endte opp med dette: OSL-FRA LH eco a320 neo FRA-LHR LH eco a320 neo LHR - YVR AC business 777-300ER YVR-YYZ AC business 777-300ER YYZ-CPH AC business A330-300 Ingen fly å oppdrive fra Evenes til Oslo, og ingenting fra København til Oslo heller. Får prøve å ringe å endre senere.