Opiniontiwn - bare for SAS opererte flighter?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Mynona, 11. okt 2016.

1. Mynona

Mynona Nytt Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Skal fly til Johannesburg, og vurderer SAS dersom jeg kan bruke opiniontown for å søke oppgradering. Men flighten er operert av South African Airways selv om det er en SK-flight. Kan jeg bruke opiniontown da?

2. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Samarbeidet mellom SAS og Optiontown er over. Hvordan det er med oppgradering hos SAA vet jeg ikke. SAS benytter Plusgrade nå for å oppgradere http://www.sasgroup.net/en/bid-to-upgrade-your-sas-flight/

3. Mynona

Mynona Nytt Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Åhhh? De står som valg på opiniontown enda.. Men da er det kanskje ikke oppdatert på siden dems da.
    Takk for svar. :)

4. Misterix

Misterix Veteran

Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
  5. Mynona

Mynona Nytt Medlem

Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Takk :) Ser ut som samme opplegg som SAS har. Med budgivning. Så da må man prøve å finne ut hvor mye man tror man må gi for å få oppgraderingen da.

Jeg tror egentlig det er lite sannsynlig å bli oppgradert. Jeg har reist til JNB et par ganger tidligere, og da har business vært fullbooket begge gangene.

6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,961
    Bonuspoeng:
    293
    Begge bruker PlusGrade, men hvordan funker dette med codeshare eller SAS-bookingnummer på SAA-flight? Byr man hos billettutsteder? Kan man by på andre flights enn utsteders egne? Kan man by hos operatør?

7. RoadKing

RoadKing Helt hekta

Likes mottatt:
    33,870
    Bonuspoeng:
    293
    Du kan ikke by på denne flyvningen med SAS.
    Samtidig tror jeg ikke du kan by på den hos SAA, fordi billetten "eies" av SAS.

Del denne siden