På sas.no ser du kun transaksjonene og samlet saldo, og så må du selv regne deg tilbake for å finne opptjente poeng siste 12 måneder. I SAS Eurobonus World Mastercard-appen (eller på saseurobonusmastercard dått no) ser du en egen Fly Premium-saldo som viser opptjente poeng siste 12 måneder (når alt virker).
Følgende mail er sendt, så får vi se om SK stiller opp... Hei, og takk igjen for hjelp! Jeg kjenner til flere andre som har nøyaktig samme problem som jeg hadde. Flere av disse er EBB/EBS-medlemmer, og har følgelig ikke tilgang til support via "gold-mail". De har forsøkt både via chat og kundeservice på telefon, men kunderådgiverne vet enten ikke hvordan de kan løse problemet, eller så henviser de bare videre til SEB. Finnes det et direktenummer eller mail-adresse disse kan sende sitt EB-nummer til for å få korrigert saldoen som sendes SEB slik Fredrik N. nå har hjulpet meg med?
Jepp det var det jeg gikk utifra så derfor jeg spurte. Men mener at man kunne se opptjening siste 12mnd i enten android appen eller ipad appen. Eller så var det kanskje tidligere på sas.no. Man så vel også hva man opptjente poeng på i forskjellige kategorier.
Jeg mangler 20778 poeng. Overført fra Trumf 14 mars. Bra dette forumet finnes ellers hadde jeg aldri sjekket. Tommel opp!!!
Har to transaksjoner, 14.og15.mars på godt over 160k poeng, så merket det godt Kan det tenkes at systemet knelte fordi "alle" overførte etter at nyheten fra trumf kom?
Om du logger inn på SAS, gå til «Min Eurobonus» —> «Opptjen poeng / Kredittkort» —> «Bestill nå». Nederst på siden du nå kommer til kan du se akkumulert Fly Premium saldo.
Ingen ekstra håndsrekning fra SK, dessverre: Tack för ditt mail. För att de ska kunna kontakta oss så är det via telefon som servicen finns: 915 05400. Om de har problem och blir hänvisade till SEB så kan dina vänner be kundhandteraren som svarar ringa sin interna EuroBonus support som har öppet måndag-fredag 08.00-17.00 för ytterligare information och assistans.
Appen for Android er oppdatert, og nå funker også pålogging med fingeravtrykk. Ikke testet mye, men det ser greit ut. Alt er anderledes.
Takk for forsøket! Jeg ringte nå, og kundebehandleren hadde store problemer med å forstå at det ikke EB-poeng og FlyPremium-nivå var det samme. Hun fortsatte å spørre om hvilken reise jeg ikke hadde fått poeng for, men jeg nådde gjennom til slutt (tror jeg). Skulle være oppdatert innen en uke, men sannsynligvis allerede i morgen.
Kanskje jeg må ringe inn, eller være litt mer tålmodig. Mangler 56k poeng på fly premium nivået fra en overføring fra trumf før påske. Men får se hva som skjer de neste dagene, skal jo tanke inn noen tusen poeng fra trumf (Shell mc) disse dagene. Så tålmodighet er beste medisin, eller hva sier folket?
SAS kjenner til problemstillingen. Fikk dette svaret sist gang jeg jagde oppdatering av min flypremium saldo: Hej. Tak for din mail. Det er en teknisk fejl at point overført fra Trumf ikke registres korrekt. Vi arbejder på at rette fejlen, vi håber det bliver løset snarest. Jeg sender din sag til vores support så de også kan se på denne sag. Vil ønske dig en god dag. Med vänlig hälsning/Best Regards/Med venlig hilsen/Venlig hilsen, Vibeke Jörgensen Traveler Consultant SAS Sales and Service
For mitt vedkommende er den ikke det, mangler 1 overføring fra Trumf fra 18.03. Slik jeg har forstått er den lik det SEB vet/viser.
Kontaktet sas på chat i dag, og et par timer etter var Fly Premium saldo oppdatert med de manglende overføringene fra Norgesgruppen i Mars. Bikket endelig 200k med meget god margin