Oppgradere DNB MasterCard til EB, kun for velkomstpoengene

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av indahla, 10. sept 2017.

1. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg har andre måter å tjene EB-poeng på som er bedre enn DNB MasterCard oppgradert til EB, men jeg ser at velkomstpoengene er verdt mer enn de 49,- de tar pr. mnd (hvis jeg kun trenger å være medlem 1 mnd.).

Noen tips om når i måneden jeg bør oppgradere slik at jeg kan "nedgradere" igjen innen 1 mnd. og likevel få velkomstpoengene?

2. Filip

Filip Nytt Medlem

Likes mottatt:
    44
    Bonuspoeng:
    18
    Jeg fikk mine poeng 31 august, registrerte kortet mitt i midten av samme måned sånn ca. Hvis det hjelper noe.

3. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    5,959
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg vet ikke hvor mange poeng du har tjent i løpet av året, men har du tjent 200K de siste 12 mnd, så bør du beholde dette kortet. Da du får "SAS Business for SAS Go til USA og Asia". :D Dette er bedre enn en eneste CT tur med Amex Premium :cool: .... Det andre er jeg litt mer usikker på men "jeg tror, du får doble poeng" de tre første kalender mnd du har kortet, dette "bør sjekkes først", men forutsatt at dette er riktig så kan du utnytte dette i det at du da tar timer det med noen større innkjøp som uansett må eller skal gjøres. Da kan verdien på signering og 3 mnd gratis kort ligge på nærmere 18.000 ekstra poeng.

Så ja, absolutt noe å tenke på :)

4. indahla

indahla Flyr for lite...

Likes mottatt:
    21,955
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for tipset! Hvor fant du informasjon om dette?

5. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,196
    Bonuspoeng:
    183
    Kaffen liker dette
  6. Upsaker

Upsaker Fastboende

Likes mottatt:
    22,966
    Bonuspoeng:
    293
    Og svaret er at nye kunder får doble poeng i oktober.

indahla and Kaffen like this.

Del denne siden