Oppgradere flyselskap?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av TOSflyer, 02. febr 2018.

  1. TOSflyer

    TOSflyer EBD

    Innlegg:
    178
    Likes mottatt:
    225
    Bonuspoeng:
    43
    "Ikke oppgrader setet, oppgrader flyselskap" heter det i den nye TV-reklamen fra Emirates som hevder å ha verdens beste økonomiklasse. Noen med erfaring som kan si om de virkelig er så bra som de skal ha det til? o_O
     
    Last edited: 07. febr 2018
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,336
    Likes mottatt:
    19,545
    Bonuspoeng:
    293
    De har jo i alle fall beste inflight entertainment system, så det er jo fint.
    Fri børst i eco er ikke over alt lenger..
    Pitch er vel ok tror jeg.. Og ellers er det økonomi så...
     
  3. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,669
    Likes mottatt:
    4,993
    Bonuspoeng:
    113
    Hmmm... 3-4-3 på en 777 er vel rimelig trangt. Er vel på nivå med 3-3-3 på en 787 på Qatar f. eks. Ville prioritert å finne noen selskaper som fortsatt har 3-3-3 på 777.

    På business har de vel 2-3-2? Kjipt å sitte i midtsetet der når alle setene er samme vei.
     
  4. Travelmate

    Travelmate Medlem

    Innlegg:
    124
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Emirates er oppskrytt og et selskap som handler om å fly flest mulig og ikke best mulig.
    Økonomi er helt OK om du får et nyere fly. Eldre fly kan være slitne. Bra underholdning!
    Business er vel omtrent markedets dårligste med tre i midten. Jeg fikk litt kistefølelse da jeg la meg ned i midtsetet...
    Det kryr av selskaper som er like gode!
     
    furlong liker dette
  5. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Leste nylig en artikkel som at det er svindyrt å velge seter. Hørtes ut som de har begynt med samme opplegg som Norwegian, at man ikke kan velge seter ved innsjekk uten kostnad. Og denne var visst svært høy
     
  6. Travelmate

    Travelmate Medlem

    Innlegg:
    124
    Likes mottatt:
    80
    Bonuspoeng:
    28
    Hei, har sjekket en del ruter og det koster fra 192,- pr sete pr flygning på langstrekk. Så en familie på fire med fire flygninger koster 3.072,-.
     
  7. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,314
    Likes mottatt:
    10,120
    Bonuspoeng:
    183
    Har også sett denne reklamen på TV...
    Er lenge siden jeg har flydd Emirates nå, det var kun i Business, men var ikke spesielt imponert. Ser de fremdeles har 2-3-2 layout i kabinen (777-300ER), noe som ikke er veldig bra i 2018. Ser bedre ut i A380, men den har jeg ikke prøvd.

    Prøver personlig å holde meg unna alle "sandkasse-selskapene" og landene hvor de kommer fra, da menneskesynet og synet på likestilling der nede er helt forkastelig.
     

Del denne siden