Oppgradere til PLUS eller BIZ med GO-bonusbilletter?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Fiskefjes, 06. des 2016.

  1. Fiskefjes

    Fiskefjes Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Hei.

    Jeg skal til Chicago ORD om et par dager via ARN med noen bonusbilletter i GO jeg kjøpte under røverkjøpkampanjen for et par måneder tilbake. Vet at jeg ikke kan oppgradere på forhånd med Plusgrade, men spørsmålet er om jeg kan få oppgradert ved innsjekk eller gate, enten for cash eller poeng?
     
    Orjan.eldor and Nanping like this.
  2. funkybob1

    funkybob1 Luksus Medlem

    Innlegg:
    68
    Likes mottatt:
    23
    Bonuspoeng:
    8
    Jepps, det kan du ! God tur, og lykke til :)
     
  3. Nanping

    Nanping Medlem

    Innlegg:
    114
    Likes mottatt:
    79
    Bonuspoeng:
    28
    Hiver meg på denne da jeg har en lignende billett til Washington i Februar, hvilken gate skal man da prøve seg i? Sola som blir første flyplass eller København hvor flyet går til junaiten fra?
     
  4. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan høre i innskjekk på Sola om de kan legge inn en forespørsel om oppgradering for deg. Evt ta det i loungen eller ved gate i CPH.
    Har fått lagt inn forespørsel om oppgradering ved innsjekk på Værnes så vil tro at dette skal gå fint på Sola også.
     
    Nanping liker dette
  5. Fiskefjes

    Fiskefjes Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Takk for svar!

    Oppfølgingsspørsmål:

    1. Er det fastpris på 15k poeng fra GO til Plus eller kan dette variere (betalte 15k sist)

    2. Reiser med min bedre halvdel som har noen poeng til overs som løper ut snart (10 000 poeng). Kan vi charge de på hennes kort og resten på mitt?

    PS: Burde lages en sticky-post med QA på endel av disse "enkle" spørsmålene som det finnes lite info om på SAS sine egne sider...
     
  6. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Kan svare på spm1. Ja 15000 er fastpris fra go til pluss.
    Spm2: Kan desverre ikke svare på denne. Det er nok noen her inne som er bedre egnet til å svare på denne enn meg.
     
  7. Orjan.eldor

    Orjan.eldor EBD

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    48
    Bonuspoeng:
    28
    Hvilken status har du hos SAS eller andre Star partnere?
    Dersom du holder ett Gull eller Diamant kort, vil jeg først spørre om en gratis oppgradering. Og vis korte ditt! (Viktig)
    Jeg har spurt mange ganger om oppgradering til Plus både utenfor Skandinavia og innad Skandinavia. Er han/ hun bak skranken i slaget. Gir hun deg, men det finnes en del sure sekker der ute som sier tvert "NEI DET GÅR IKKE" Da syns jeg det er rart at jeg har fått det på over 15 flights jeg har hatt hittil i år. Men ikke vits å ta det med de. Jeg spør alltid ved innsjekk først, her på Sola sier de "det må du ta ved gate" spør jeg der får jeg av og til, kommer an på personens bak skranken som sagt. Men når jeg er i MOL og spør ved innsjekk gjør hun det der.
    Anbefaler å spørre begge plasser. Lounge også.
    PS: Da jeg kom fra EDI i oktober, spaserte jeg tilfeldigvis forbi et SAS fly til USA, de hadde en egen skranke hvor det sto "oppgradering" så der antar jeg at du kan spørre :)
     
    Nanping liker dette

Del denne siden