Vårt lojalitetsprogram EuroBonus utfører en systemoppgradering. Dessverre betyr dette at du ikke vil kunne få tilgang til din EuroBonus-konto fra søndag 20. mai. Oppgraderingen forventes å være gjennomført om kvelden mandag 21. mai. Selvsagt vil du fremdeles kunne gjennomføre enhver flyreise du allerede har bestilt, bruke Fast Track og SAS lounger (tilpasset ditt medlemsnivå eller billett), samt bruke SAS-appen hele perioden. Poeng opptjent for flyreiser under oppgraderingen vil bli registrert som normalt, med en mulig liten forsinkelse før de vil bli synlige på din konto. Dette er EuroBonus-service som vil være midlertidig utilgjengelig under oppgraderingen: - Bestille, avbestille eller endre reiser, hotell eller leiebiler ved å bruke poeng - Oppgradering med poeng - Betale for lounge-tilgang med poeng - Handle om bord med poeng - Bruke EuroBonus-poeng som betaling hos EuroBonus-partnere - Visse, spesifikke fordeler som å gi bort et Sølv- eller Gullkort - Bli medlem Vi beklager problemene dette eventuelt vil medføre og takker for din tålmodighet. Vennlig hilsen SAS EuroBonus
Fikk denne mailen.. Lurer bare på hvilke "hickups" som følger av dette? Ifjor var det minst en positiv..
Er dette kun en oppdatering av systemet i bakgrunn av Eurobonus eller vil vi som forbrukere få noen nye "goder" eller andre tjenester?
La oss håpe at familiekonto kommer.. Selv om det nok er urealistisk å forvente det, så bruker jo SAS samme tilbyder av software som Norwegian Rewards, og sånn sett burde det være lite problematisk å få det til....
Bare de ikke begynner som KLM med nytt «poengsystem» som 1 XP = 35.6 EB poeng osv osv så er jeg fornøyd med systemet som det er. Kanskje mer oppgraderinger for diamant på short houl?
Det tror jeg må være nederst på listen over ønsker jeg har for hva selskapet skal bruke resurser på, hva gjelder EBD.. En ekstra polarrull/cube, gir meg svært lite på Shorthaul.. Samt hazzle med å bytte sete, som trekker dette ned.. man velger gjerne det setet man ønsker.. for så å bli flyttet til et ikke foretrukket sete, og bli stappet i noe tørr roastbeef, nei takk.. C
Jeg pleier som regel å holde meg for god for dommedagsprofetier, men... Revenuebasert opptjening tror jeg nok vil komme på et eller annet tidspunkt dessverre. Det er ikke bare KLM som har gjort dette, men hele bransjen. Norwegian har gjort det hele tiden, Lufthansa Miles and More er nå også revenue baser, så at SAS ikke skulle dilte etter på et eller annet tidspunkt ville vært rart.
Håper at de åpner for å bestille award reiser i hele Star Alliance på nettsiden deres. Da slipper vi å ringe kundeservice for å få og booke LH F til MEX
Jepp gjør det enkelt for alle å booke alt! Da blir det både mye mindre tilgjengelighet for oss som kan manøvrere oss igjennom systemet og antakeligvis strengere regler. Eneste positive er at med et elektronisk system er det enten ja eller nei på regler, ingen variasjon fra dag til dag.
Jeg siktet mer mot de dagene sas flyr 737 med 8 rader med SAS PLUS uten en eneste person der og stapper oss med EBD bak gardinen.
Kan ein ikkje berre lage to rader for diamanter med eigen minibar, så klarer dei seg sjølv under flyturen?
Er mulig faktisk det var aftenposten når jeg tenker meg om.. Men poenget var "han flyr Norge rundt med månedskort og har favorittsete 2B". Jeg tror jo ikke på det....