Oppgradering på langdistanse

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av erlendaasland, 07. okt 2014.

  1. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,312
    Likes mottatt:
    10,117
    Bonuspoeng:
    183
    Begge er satt opp med ny kabin. Hvis tidsskjema holder så skal iallefall 3 av 4 A330 maskiner være oppgradert i slutten av mai, kanskje alle fire.
     
    erlendaasland liker dette
  2. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    652
    Likes mottatt:
    2,163
    Bonuspoeng:
    93
    Hei folkens.

    Skal ut å fly til HKG på torsdag. Var uheldig i helgen og brakk en arm og tar litt større plass enn vanlig. Lurte bare på om det er noen som har vært i samme situasjon og eventuelt fått plass lenger fremme plus/biz? Dere som har flydd denne turen, hvor fulle har flyene vært. Tenke jeg skulle spørre pent om de hadde et ledig sete, bør jeg spørre ved innsjekk i SVG eller ved ombordstigning på ARN?
     
  3. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan spørre de i SVG om å legge inn ønske for deg. Ville også gått og spurt ved gate på ARN. Om de er snille å gi deg et sete kan jeg ikke svare på. Har ikke noen erfaring om dette.
    Slik det ser ut pr nå er biz kabinen halvfull mens det er masse ledig i pluss.

    Lykke til og god tur :)
     
    Rapolo liker dette
  4. Rapolo

    Rapolo Senior Medlem

    Innlegg:
    652
    Likes mottatt:
    2,163
    Bonuspoeng:
    93
    Takk for svar, hvor sjekker du hvor fult det er? Evt vet du om det er den oppgraderte kabinen på denne flighten?
     
  5. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Expertflyer.com
    Den er satt opp med ny cabin.
     
    Rapolo liker dette
  6. Robamu

    Robamu EBG, CCC, GHA Platinum, Choice PLA

    Innlegg:
    972
    Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg forsøkte meg på dette da jeg skadet foten og måtte gå på krykker dagen før en avgang til NY. Fikk beskjed om å ha foten hevet under flighten av legen. Spurte SAS pent om de kunne være behjelpelig. Svaret var at det kostet penger eller poeng for å komme fremover i flyet uansett.
     
  7. Edvino

    Edvino Flyvende pastamonster

    Innlegg:
    35
    Likes mottatt:
    14
    Bonuspoeng:
    8
    Oppgradering til HKG skjer i infodesken ved utenlandsgatene, dvs. at du må gjennom passkontrollen for å komme dit. Mister loungen hvis du er redd for at andre skal komme deg i forkjøpet (med mindre du orker å gå tilbake etter oppgradering). Er ganske greit å oppgradere for poeng fra HKG.

    20160121_162813.jpg
    Servering ARN-HKG i Plus.

    20160121_234914.jpg
    Frokostbuffet før landing.
     
  8. MadsVaHa

    MadsVaHa Veteran

    Innlegg:
    2,508
    Likes mottatt:
    5,541
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen problem å oppgradere i loungen. La inn forespørsel når jeg ankom loungen. Frøkna i skranken ba meg komme innom henne når jeg skulle gå til gaten. Da kunne hun fortelle meg at det lå et Oppgradert BP i serviceskranken etter passkontrollen. Bare å plukke opp det nye BP på turen til gaten
     
    Misterix liker dette
  9. mfretheim

    mfretheim Nytt Medlem

    Innlegg:
    19
    Likes mottatt:
    20
    Bonuspoeng:
    3
    Fløy denne i januar, Go bort og egentlig Go hjem, men reiste med to EBD'er hvor den ene fikk oppgradering for oss til Plus hjem. Bort var det _MASSE_ ledig i GO, og noe i Pluss. Tipper under halvfullt. Hjem var det litt over halvfullt i Plus og litt under i Go. Samme crew begge veier, som gjorde en fabelaktig jobb. Lenge siden jeg har vært borti et så bra crew.

    -Magne
     
  10. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er jo feil. Jeg oppgraderte ved innsjekk, lenge før Security.
     
    Last edited: 24. febr 2016
  11. yukho

    yukho KISS ARMY

    Innlegg:
    1,603
    Likes mottatt:
    2,648
    Bonuspoeng:
    113
    Hvor har de Security etter gaten? på broen? :p
     
    RoadKing and SASlovah4evah like this.
  12. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Hehe, skrivefeil. Skulle selvsagt være innsjekk :) Endret nå!
     
  13. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk oppgradert min flyvning til Tokyo til pluss med poeng via Internett. Problemet er at når jeg skal sjekke inn er det ikke to ledige seter ved siden av hverandre.

    Jeg synes det er rart at de oppgraderer et pnr med to personer, når det ikke er to ledige seter ved siden av hverandre.. Lite vits med pluss hvis du ikke får sitte sammen med reisefølget...
     
  14. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,412
    Bonuspoeng:
    293
    Det fikser de på flyplassen, kanskje du blir oppgradert videre ;)
     
    helged liker dette
  15. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    Der dukket det plutselig opp 2 ledige seter. 22A og 22B. Perfekt. Da kan sjefen ligge å sove ved vinduet, mens jeg har full frihet til å gå på toalettet etter all den inkluderte mikellerølen.
     
    Shyneno, mathiasfe and RoadKing like this.

Del denne siden