Opprettholde kvalifiserende flights

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av titocosta, 09. febr 2016.

1. titocosta

titocosta Medlem

Likes mottatt:
    46
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld.

Min kvalifiseringsperiode hjå Eurobonus er frå 1 august 2015 til 31 juli 2016. For tida er eg Gullmedlem, men diamant greier eg nok rimelig greitt.

Er allereie no på rundt 73 flyvninger, og ein del grunnpoeng, men kjem truleg til å nå antall segmenter først. Ser at det er en del reising igjen dette halvåret, og lurer derfor på følgende:

Er det slik at Eurobonus 3.0 rulles ut i sommer slik eg får kvalifiserende segmenter og grunnpoeng over til neste periode, eller er det kanskje smartere å etterregistrere disse flyvningene for å få de på den nye kvalifiseringsperioden?

2. RedLine

RedLine Senior Medlem

Likes mottatt:
    647
    Bonuspoeng:
    93
    Flyvninger kan etterregistreres opp til seks måneder tilbake i tid, men alle flyvninger registreres på den datoen de blir gjennomført, og er dermed gjeldende den perioden du er i når du gjennomfører flyvningen.

Så det hjelper ingenting med å vente med registreringen. Det eneste du kan gjøre er å håpe at rollover blir innført.

Last edited: 09. febr 2016
    Travellingalf liker dette
  3. Petter B-C

Petter B-C Senior Medlem

Likes mottatt:
    399
    Bonuspoeng:
    63
    HVIS rollover blir innført (håper virkelig det), og du rekker diamant i inneværende periode, ville det ikke spilt noen rolle for deg om overflødige sektorer/flights finner sted før eller etter du bytter opptjeningsperiode. Den store fallgruva er vel å IKKE nå diamant, for da må du ha 62 flights i din neste periode for å klare det, (45+(90-73)) kontra kun 17 idag.

4. titocosta

titocosta Medlem

Likes mottatt:
    46
    Bonuspoeng:
    18
    Takk for svar folkens!

Petter B-C liker dette

Del denne siden