Opptjen 22 000 Ekstrapoeng hos AVIS

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Lars J, 08. juni 2017.

  1. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,643
    Likes mottatt:
    7,620
    Bonuspoeng:
    183
    Mulighet å tjene gode poeng hos AVIS om man trenger leie bil i regionene det gjelder

    Leier du bil hos Avis i Europa, Midtøsten, Afrika eller Asia og betaler med ditt SAS EuroBonus American Express-kort, kan du opptjene inntil 22.000 EuroBonus Ekstrapoeng.

    Lei bil hos Avis i 3 dager eller mer og opptjen 4000 EuroBonus Ekstrapoeng. Gjør du dette tre ganger i 2017, får du ytterligere 10 000 EuroBonus Ekstrapoeng. Til sammen kan du altså opptjene 22 000 EuroBonus Ekstrapoeng.

    https://www.americanexpress.no/for-medlemmer/medlemstilbud/opptjen-22-000-ekstrapoeng/
     
    Ursa, kepiblanc and Misterix like this.
  2. kepiblanc

    kepiblanc Aktivt Medlem

    Innlegg:
    350
    Likes mottatt:
    254
    Bonuspoeng:
    63
    Har disse tilbudene som dukker opp noen mailingliste, eller er det meningen man skal manuelt sjekke sidene hver dag?
     
  3. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,643
    Likes mottatt:
    7,620
    Bonuspoeng:
    183
    Godt spørsmål.. denne dukket opp på Facebook sidene til American Express
     
  4. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har tre bestillinger inne på Avis i år, men prisene var så mye høyere at jeg ikke kan forsvare å bytte til denne kampanjen. Den eneste jeg bytter er en leie i Dublin i oktober, hvor jeg sparer hele 4,5€ :D og får 4000 poeng i stedet for 2500. Skulle jeg ha endret alle tre, måtte jeg ha betalt rundt 2.000kr for 12000 poeng, og det er en dårlig deal....
     
  5. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Lars J liker dette
  6. Lars J

    Lars J Veteran

    Innlegg:
    2,643
    Likes mottatt:
    7,620
    Bonuspoeng:
    183

    Takk for den :) avbestillte en booking jeg hadde med hertz for 5k poeng og bestillte med avis for 10k, sparte ett par kroner også :)
     
    Fredrik81 liker dette
  7. polscifly

    polscifly Medlem

    Innlegg:
    123
    Likes mottatt:
    137
    Bonuspoeng:
    43
    Noen som skjønner denne kampanjen?

    I vilkårene står det:

    3. 10,000 Extra points awarded for any rentals with minimum of 10 days rental length when booking via www.avisworld.com/EuroBonus. 7,000 Extra Points awarded on rentals of 7 to 9 days.

    4. The promotion is only valid for separate rentals and not rentals with consecutive rental days.

    Jeg tolker det i utgangspunktet dit at man få uttelling for 10 dager (eller 7-9) i strekk, men pkt 4 indikrerer at man må leie 10 ganger? Hva er i så fall vitsen når man uansett får 1000 poeng per leie?
     
    Last edited: 30. juni 2017
  8. hifiman

    hifiman Veteran

    Innlegg:
    1,508
    Likes mottatt:
    516
    Bonuspoeng:
    113
    Som jeg forstår det så er det kun gyldig for en leie som varer for eksempel 7-9 dager som gir deg 7 000 ekstra poeng , eller leie som er 10 dager eller lengre.
    Men ikke gyldig for leie som for eksempel at du har leiekontrakt på 2 dager så en ny på 5 dager for eksempel. Leiekontrakten må altså varer minimum 7 dager
    Stol ikke blindt på det jeg skriver , men det er ihvertfall slik jeg tyder det.
     
  9. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Slik tolker jeg det også. Samt at man ikke kan leie 10 dager bytte bil og leie 10 nye dager
     
  10. Blaa

    Blaa Veteran

    Innlegg:
    1,533
    Likes mottatt:
    2,625
    Bonuspoeng:
    113
    Hvordan vil det da bli i mitt tilfelle?

    1. leie 8 dager leverer bilen i SFO 07. sept
    2. leie 12 dager henter bilen i SFO 11. sept

    Da blir det jo fire dager mellom de to leiene. Det må være innafor?
     
  11. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Skulle tro du er godt dekket her. Da får du 17 000 poeng. Det er lurt å bruke rett kampanje link når man bestiller. Mange har problem med å få poeng. Jeg har til nå aldri fått problem 6/6 det siste året hår gått gjennom som dem skal og poeng på konto 7-14 dager etter leien er avsluttet.
     
  12. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Har hittil gjennomført to leier og har fire bestillinger til på denne kampanjen. Ble usikker på om jeg får 2 * 10000, eller om man bare kan gjøre det en gang. Finner ingenting om det så da får jeg håpe på det beste...:rolleyes:
     
  13. steve0

    steve0 EBD

    Innlegg:
    386
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Og ikke glem å legge inn Preferred-kortet, så får du en gratis helgeleie etterpå...
     
  14. Thomas123

    Thomas123 Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    466
    Bonuspoeng:
    63
    Vet du om denne kampanjen fortsatt er gjeldende? :)
     
  15. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Tror du måtte bestille innen juni om jeg husker rett.
     
  16. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg har nå gjennomført mine tre første leier bestilt på denne kampanjen og har fått til sammen 12000 poeng inn på kontoen. Men jeg har foreløpig ikke sett noe til de siste 10000 poengene. Er det noen som har fått disse poengene, og ev hvor lang tid tok det før de kom?

    Regner med at dette ikke er noe man bare kan gjøre en gang, men at man får 10000 poeng for hver tredje leie. Har bestilt tre biler til utover høsten på denne kampanjen og håper jeg får inn ytterligere 22000 poeng for dem. :cool:
     
  17. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,664
    Likes mottatt:
    32,511
    Bonuspoeng:
    293
  18. chberge

    chberge Medlem

    Innlegg:
    166
    Likes mottatt:
    241
    Bonuspoeng:
    43
    Synd at det var 1000kr dyrere å leie bil en uke der enn via SAS sin Avis-side...
     
  19. Claus

    Claus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    346
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg sjekker selvfølgelig alltid pris nøye før jeg slår til på en kampanje. Sånn som her, hvor man sitter igjen med 22000 poeng, hadde jeg akseptert noe høyere pris. Men på de to første leiene i sommer, satt jeg faktisk igjen med noen hundrelapper i besparelse. I MAN ble prisen en del lavere mens den ble noe høyere i NCE. Det jeg alltid gjør i tillegg, er å sjekke prisen på nytt med jevne mellomrom. Den tredje leien, på LHR, fikk jeg £20 billigere kun dager før jeg skulle hente den. Jeg har tre nye bookinger i høst, og på en av dem (GVA), har jeg en alternativ booking inne (ca 50€ lavere og 2500 poeng). Hvis det viser seg at jeg ikke får gjennomført alle tre leiene som kreves for å få 10000 poeng, skifter jeg til den billigere i GVA. 1500 poeng er mindre verdt enn 50€!
     
    chberge liker dette
  20. Oddvar

    Oddvar Medlem

    Innlegg:
    172
    Likes mottatt:
    169
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk du noen gang de 10K x2 poengene i bonus?
    Har akkurat fått 4k poeng for siste leie gjennomført forrige helg og lurer på om jeg kan forvente de siste 10K nå fremover, eller om jeg må vente til kampanjeperioden er over?
     

Del denne siden