Poster denne på nytt da jeg skjønner at jeg plasserte den første feil på Off topic. Mulig man kan flytte en tråd, men fant ikke ut hvordan. Har ble det mye billig parkering på P2
Interessert i å vite det samme. Onepark.no peker videre til Avinor sin parkeringsside, og bookingen der aksepterer ikke tilbudskoden.
Fungerte fint i linken som @jgroneng la ut, merk at det kun gjelder Mai til August. Booka om parkering for sommerferien fra p6 til p2 og sparte samtidig ett par hundrelapper. Takk for tips @saetershagen
Jeg har NAF medlemskap som gir 12% på Flight Park. Er det noen medlemskap eller andre ordninger som gir bedre rabatter på enten Flight Park eller Avinor sine «P»-plasser?
Hvis noe som helst var billig på OSL, ville nok forumet her visst det for lengst Det finnes ingen gratis lunch (aka 40 kr baguette inkl drikke på OSL), med mindre man er ansatt der. Eller hopper på korte kampanjer når de dukker opp. Men Avinor nyhetsbrev er et godt forslag. Og tilbud man allerede har via banken sin, fagforening eller lign. Men rabattene på 10% er som regel for lave til at det lønner seg å løpe etter tilbudet (og om mulig tegne og betale for medlemsskap) hvis ikke du tilfeldigvis har tilgang til det fra før av.