Denne er tilbake igjen. Reiserute: Osl - fra - sin - akl Klasse D (200%), så en tur er nok til gullkort. Datoeks.: 15. - 21. mars, men fant tilgjengelighet langt utover våren. https://www.expedia.no/Details?acti...-45b2-ae5f-e925e4a40b53&udpDisplayMode=normal (Garanterer ikke at linken funker, er på mobil.)
På singaporeairlines.com så er det ganske mange datoer med pris rundt 21k5 (uten å måtte fly om DME, helt nede mot 20k via Russland).
Litt på siden; om man vil bestille en slik billett og ønsker eurobonus, hvordan bør man gå fram for å gjøre det enklest mulig for seg selv?
Man får anledning til å legge inn ønsket bonusprogram og medlemsnummer mot slutten av bestillingen på flyselskapets/reisebyråets hjemmeside. Om ikke kan du registrere det ved gaten. Så går resten av seg selv.
Når man finner både tur og retur via AMS og A350 til 21,5k , ja så er dette urovekkende fristende! Hva sier du @oystein ? Noe for 2017 dette her!
Anbefales virkelig, særlig om man ønsker å ta steget opp fra EBG til EBG. Hadde en fantastisk tur til AKL i august, og i tiden fremover er det jo sommer der nede også
Er det andre som har vært borti følgende feilmelding hos SQ, etter at alt egentlig ser ut til at det burde ha gått i orden? (inkl bank-id-innlogging for å verifisere kredittkort): Due to a technical error, we cannot issue your tickets right now. Your credit/debit card hasn't been charged although the amount has been placed on hold Ser ikke snurten av transaksjonen hos kortutsteder ...
Jeg fikk også samme melding. Jeg er ikke sikker på hvorfor, men antok at det hadde noe med kredittgrensen på kortet mitt å gjøre. Jeg ringte SIA og de ordnet opp umiddelbart. Ringte +45 33143456 og fikk snakke med ei svært hyggelig norsktalende dame som nok syntes to dager i Auckland var svært lite for en så lang reise
OK; siden den første bookingen tydelig var borte, og jeg fant en enda bedre reiseplan da jeg søkte litt mer i dag så endte jeg opp med å forsøke en ny booking og denne gangen gikk det helt fint, så nå blir det sommerferie i Australia
Undertegnede og @Stuttfeiten reiser fra Oslo fredag 5. mai og returnerer fra Auckland tirsdag 9. mai. Da får vi prøve både A350, A380 og 777-300ER med Singapore Airlines i tillegg til ett strekk i Air New Zealands Dreamliner. Det var ikke det aller billigste tidspunktet, men passet bra inn i kalendrene våre pluss at vi får prøve så mye snadder! Gjett en gang om vi gleder oss!