Det ser ut til at KLM har rasende rimelige billetter til Manila, Philippinene på enkelte datoer fram mot våren. Så lavt tror jeg aldri jeg har sett Manila de siste fem årene. Eksempel nedenfor:
Ikkje verst. Trur eg betalte rett over 10k for økonomi sist eg var på dei kantar. China Southern via AMS og Guangzho. Kjeltringselskap (eller utru tenarar?) som plukka ut dei dyraste klesplagga eg hadde i kofferten. Er det nokon her som har erfaring med KLM business? Eg synst det ser litt stusselig ut. På biletet i Nettavisensaka om han bloggaren som fauk «første klasse» med KLM såg rett og slett deperimerande ut. Såg ut som ein halvferdig kabin.
KLM business er knall. Har rundt 10 turer med de på lang haul. Er jo ikke helt Qatar eller Singapore, men definitivt høyt oppe.
Takk for info. Er det 2-2-2 dei stort sett køyrer? Eit veldig enkelt google-søk syner fleire kabinar med to seter mellom vindauge og midtgang.
KLM har 1-2-1 på sine Dreamlinere, mens 777, 747 og A330 har 2-2-2 Fint å sitte i 2. etasje på Dronningen. Intimt og eksklusivt
Fløy KLM C CTU-AMS i vår. Helt greie seter, men ikke like bra som SAS sine. Servicen derimot er mye bedre på KLM. (Og har vært det konsekvent). SAS har bra service innimellom.
Var inne og sjekket fra SVG "just for fun" - det adder kr 10 000,- per person. Dersom det blir tur blir det nok med en ekstra billett ja...