Da er det vel på tide å prøve litt reisebrev igjen. Turen går fra OSL, via DOH til BKK. Qatar hele veien. 787-9 og C til Doha før det blir 380 og F videre til Bangkok. Returen ser ut for å bli BKK-MUC-OSL, men 380 og F på første leg og en begivenhetsløs avslutning hjem til OSL Hotell er bestil hos Grand Hyatt
Innsjekk på OSL. Fikk ikke First tag siden første leg ikke er i First. Gir jo lite mening at de har first tag i det hele da.
Ca 18 minutter etter lift-off var det tid for Old Fashion og sjampis. Liker at QR «husker» hva jeg har bestilt de siste gangene;
Qatari-kylling, liker denne med litt fransk rød Hvis en lurer på turbulensen, sjekk vinkelen på rødvinen
F-loungen på DOH er forresten stengt for oppussing ut november så får klare meg med vanlig lounge denne gangen også
En tørr martini og litt hvitt, med snacks, før det blir noen timer på øyet; Det var nærme på en banan
Hyggelig å se at det virker som Qatar fremdeles leverer god og fin service. Antar vennligheten til personale er like bra som alltid. Synd du var litt uheldig med stengt first lounge i Doha. Håper for min del at Qatar skal komme noe tilbud om c til Asia ned mot 20 til 24k. Nyt reisen og smilets land
Prøver meg på lounge-sushi; Rakk ikke noen sushi, ble med 8 min på loungen. Kakefatet ser fint ut da;