Hei. Min kollega er så heldig at han måtte på en demonstrasjon i Aukland og tenkte han skulle ta seg en snartur. Han flyr TG F fra CDG - BKK og TG C fra BKK - AKL. Han har jo en gjennomgående First billett, men Thai flyr ikke F til AKL. Vil han uansett ha tilgang til Thai First lounge ved ankomst før han flyr videre? Han fikk også AKL - SIN i A380 F og SIN - CPH i 777 F. Er det nye F konfig på A380 som går nå? Eller er det den gamle? En annen ting, hvilken lounge velger man som F reisende i AKL? Kan man henge der hele natten eventuelt? Jeg er ihvertfall sjalu...
Så lenge han flyr internasjonalt videre med Thai så skal han ha tilgang til Royal First. Offisielt tror jeg man bare får 30 min massasje når man flyr videre i C, men Zach Honig fikk 60 min da han hadde connection fra F til C.
Per dags dato er det ikke ny konfigurasjon på A380 som flyr AKL - SIN. Men tror nok han skal få det ganske fint likevel
Ja helt sikkert.. Men han må dessverre fly Thai C fra BKK - AKL, men kan jo hende det åpner seg på Singapore på vei ned også