OSL lounge - trenger et kjapt svar her

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av TravelManBiz, 19. juni 2019.

1. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Hvis jeg fly med BA og er BA gull kan jeg ha med en gjest på OSL lounge. Jeg har også Lounge Key via DNB som gir meg 2 gratis besøk i året. Spørsmålet er, jeg reiser med kone og 3 barn. Kan jeg ta med kona på mitt gullkort og bruke 2 lounge key på de eldste barna og eventuelt betale for minstemann? Eller må jeg være på en av de 2 gratis lounge key?

2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    Du kan ha med en gjest som BA gull ja, men ingen anelse om hvordan lounge key funker

3. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for svar. Gjest som BA gull har jeg gjort 30 ganger ca på OSL så den kjenner jeg til :cool: Flott hvis noen har kunnskap om Lounge key. Jeg bruker egentlig aldri disse programmene da jeg alltid har tilgang via min BA status.

4. Storbaba

Storbaba Bitt av bonusbasiller..

Likes mottatt:
    2,385
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har bare brukt loungekey til både meg og gjester, men det står i appen at den gir tilgang til x gratisadganger inkl. gjester, så jeg ser ingen grunn til at du ikke skal kunne ta to gjester på Loungekey og to på BA...

5. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Kan svare på denne selv. Jeg kan bruke Lounge Key på 2 gjester mens jeg tar med meg og et annet barn på BA gullkort. Så kjøper jeg bare adgang for sistemann.:)

DanH liker dette

Del denne siden