Kom over denne loungerapporten fra 1998. Dette var før jeg var bevandret i lounger, businessclass, first class og bonuspoeng, men det høres jo unektelig fristende ut http://tux1.aftenposten.no/nyheter/iriks/d55242.htm
Artig rapport! Hadde faktisk glemt både Braathens Royal Wing og loungene på Gardermoen i begynnelsen. Det var i -98 jeg begynte å reise for alvor, både i jobb og på fritiden, så dette var ett morsomt tilbakeblikk. Jeg rakk akkurat noen jobbturer via gamle Fornebu før Gardermoen åpnet og i -99 fikk jeg mitt første gullkort. Mimre - mimre...
Ikke bare hadde de egen kantine, den lå jo til og med på innland, oppe i 2.etg som er Sinnataggen bar i dag. BA hadde på den tiden sin såkalte open doors policy, som gjorde at gullkortholdere kunne benytte BA Terraces lounger uavhengig av hvilket selskap man benyttet. Fadern var BA Gold og benyttet flittig loungen da ved innenlandsreiser med SAS og til og med Norwegian frem til de la ned loungen i 2007. Dog var det en og annen førstegangsbesøkende som forbannet seg over lokaliseringen av BA loungen når de stod godt plantet på utland og ikke kunne gå tilbake til innland og bruke loungen.
"Både Braathens og SAS frir til den arbeidende reisende: Begge selskaper tilbyr bl.a. fax, kopimaskin, laserskriver, skjermer med osv...." Helt utrolig....