OSL Premium Lounge skal forbedres

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av paramberg, 17. jan 2024.

1. paramberg

paramberg Veteran

Likes mottatt:
    9,421
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk mail fra Amex om at OSL Premium lounge skal pusses opp / forbedres i første kvartal :)
    Det er jo allerede en veldig god lounge:cool:

IMG_8344.png

tobeornot999, drsyk, kiev and 3 others like this.
  2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,580
    Bonuspoeng:
    183
    Påbegynt allerede tror jeg. På mandag var mat på premiumdelen og drikke på den andre delen.

tobeornot999, kiev and paramberg like this.
  3. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,054
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, og stinn brakke, omlag som på SAS innenlands torsdager rundt pølsetid.

Wiolenze liker dette
  4. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,025
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde begynt i helgen som var med arbeidet. Alle ble sendt inn i premiumdelen på lørdag for både mat og drikke. Var glad jeg var der på morgenen for ble veldig fort fullt. Tør ikke tenke meg hvor fullt det kan bli i litt mer "rushtid" enn lørdag formiddag...

Men blir sikkert veldig bra når de blir ferdige!

kiev liker dette
  5. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,132
    Bonuspoeng:
    183
    Litt feil i informasjonen, trolig. Det er ikke-premium delen som pusses opp. Den var ganske sliten også, så det gir god mening. Og den har vært mye brukt og uendret siden lenge før premium-delen i det hele tatt åpnet.

Enn så lenge ser det ut til at premium-delen skal være som den er.

Har pågått en stund allerede ja. Alle blir sluset til det som var premium-delen, og det er satt opp en gips-vegg i hovedavdelingen omtrent fra der kaffe-maskinen står og tvers over rommet til vinduene mot utsiden.

Den semi-permanente veggen tyder på at de skal pusse opp inne i den gamle hovedavdelingen en god stund fremover.

Last edited: 31. jan 2024
  6. kiev

kiev Mr Fasttrack

Likes mottatt:
    5,054
    Bonuspoeng:
    183
    Så da er det Ingen grunn til å vansmekte med røde øyne i den parfymeavdelingen til Heinemann de kaller utenlandsterminalen. Mye bedre å bare å nyte stillheten og roen i OSL innenlandslounge inntil det nærmer seg boarding.

7. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Følger opp denne. Er det noen som har vært på OSL lounge i det siste. Pusser de fortsatt opp slik at alle nå er på Premium delen?

8. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Premium delen er urørt og åpen. Den vanlige loungen er oppussa og blitt kjempefin

TravelManBiz liker dette
  9. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,132
    Bonuspoeng:
    183
    Slutter meg til denne. Var i både premium og vanlig OSLounge for et par dager siden

Bortsett fra bedre mat (sushi bla, da jeg besøkte) og drikke i premium, er nå den vanlige avdelingen mest fresh.

10. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg var der på torsdag. Selve Premium delen var åpnet men den er åpen for alle fortalte de meg. De skulle pusse opp Premium delen etter påske sa de når jeg spurte. De har derfor kun vin og øl og ikke sprit før Premium delen gjenåpner.

Calling and paramberg like this.
  11. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,132
    Bonuspoeng:
    183
    På fredag var det klart bedre mat i premium. Og det virket som de skilte på de to delene når de sa "velkommen, du har adgang til Premium" - og pekte mot døren til høyre.

Men det er jo ingen dørvakt der, akkurat :D

12. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, er kanskje noe de skal gjøre noe med når de pusser opp? Hadde de sprit i Premium delen når du var der?

13. tobeornot999

tobeornot999 Flying high

Likes mottatt:
    9,132
    Bonuspoeng:
    183
    Nei, ingen sprit selv om det var godt utpå ettermiddagen (de pleide å ta det frem etter lunch servering var ferdig)

Selv klarer jeg meg akkurat like bra uten, men jeg liker at vinen er et stort hakk bedre i premium.

14. TravelManBiz

TravelManBiz Veteran

Likes mottatt:
    5,117
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, klarer meg fint uten selv. Men forklaringen var at Premium delen var åpen for alle og at den skulle gjenåpne etter oppussingen. Helt enig med deg angående vinen. Den vinen de har på flaske er mye bedre synes nå jeg.:)

tobeornot999 liker dette
  15. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    9,193
    Bonuspoeng:
    183
    I premiumdelen nå. Ute har de filterkaffe og eplekake, her inne er det automatkaffe og kjeks. Ingen GT å finne noen av stedene.

TravelManBiz and kenny like this.

Del denne siden