OSL Taxfree & CHP Stopover

Tråd i 'Reisemål' startet av SemiFrequent, 18. juli 2020.

1. SemiFrequent

SemiFrequent TrumfGull

Likes mottatt:
    154
    Bonuspoeng:
    43
    Har en reise på mandag og lurer på om noen har vært på taxfree på OSL de siste dagene? Må ha med snus for 16 dager, og er "bekymret" for at de ikke har fylt opp snusskapet...

Har også 4 timer stopover på CHP. Noen som har reist inn til byen i det siste, eller blir det hassle? Lite keen på laaaang kø i security...

2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,584
    Bonuspoeng:
    183
    Er snus og tobakk to ankomst og avreise, men er litt utplukket. Petterøe Blå 3 er feks tomt, og har vært det noen uker.

Shyneno liker dette
  3. freddyen

freddyen Veteran

Likes mottatt:
    1,523
    Bonuspoeng:
    113
    SemiFrequent liker dette
  4. Martin F

Martin F Senior Medlem

Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Har dessverre ingen formening om verken transportmuligheter eller hva man kan finne på et par timer i Circle Hot Springs, Alaska, men det høres ikke ut som et sted med de lengste seciritykøene.

Om du egentlig mente CPH (København), så høres dwt litt i overkant stressende ut for meg. Ser for meg Max et par timer effektivt i sentrum, og hva finner man på i løpet av et par timer? Men: forskjellige preferanser :)

vegardg, October, freddyen and 3 others like this.
  5. rimitone

rimitone Senior Medlem

Likes mottatt:
    5,255
    Bonuspoeng:
    163
    Er nok enig med Martin. 4 timer fra td til du skal videre? Avhengig av når på døgnet, men kan fort gå en time bare i taxi en vei, biltrafikken har vel ikke stoppet pga c19 og flere turister...dog som Martin også påpeker, folk er forskjellige, er ikke slikt at CPH er så spennende sted heller.

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,720
    Bonuspoeng:
    293
    Tar man taxi en time CPH-København har man bommet... Toget tar 14 min

kaiarne liker dette

Del denne siden