Det ser ut til at alle allianser har gode priser fra OSL til LAX i påska 2019. Mye forskjellig snacks er tilgjengelig, blant det mest "eksotiske" er Finnair med A350 og Austrian med 777.
Min personlige liste av nevnte selskaper i C: 1. KLM 2. SAS 3. Austrian 4. Finnair 5. Air France 6. British Airways 7. Lufthansa
Tok finnair A350 fra BKK HEL i forgård. Synes ikke den var noe å hoppe i taket over, men den var over middels altså
Jeg har også flydd A350 noen ganger i C mellom HEL og LHR med Finnair. Selvsagt er dette det beste du kan få i Europa, men på long haul når de ikke opp. Ganske trangt og setene begynner allerede å bli slitte. Jeg ser listen din over beste C og du har ikke tatt med Qatar? De har jo uten tvil den beste C i dag? Jeg flyr aldri med SkyTeam så kan ikke si noe om det. Har flydd SAS I C og det er bra, men velger heller BA i 2 etasje på 747 foran SAS. Men har som du sier også hørt at LH er dårlig i C. Synes også Singapore Airlines burde stå på listen.
Tror tanken var en rangering av selskapene som har salg til LAX ikke de som er best i verden. Men egne rangeringer og valg er jo alltid, individuelle så kom med egen liste
Bingo! @TravelManBiz Jeg skrev: av selskapene som har tilbud der. Finnes mange andre som kan listes opp som er bedre, bla Qatar C ja Ja setene til Finnair C A350 var for harde og servicen var for «klumsete» og upersonlig. Ikke like varm som Qatar, thai og KLM sin. 14899kr for KLM til LAX hadde blitt mitt valg.