Overvåke billett typen?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av paramberg, 28. juni 2016.

  1. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,826
    Likes mottatt:
    7,710
    Bonuspoeng:
    183
    hei,
    Har booket en god del sas pluss billetter for august og september, er litt ny i gamet men vet det er mange som overvåker billettene man kjøper og blir varslet om de går ned i pris etc for også booke på nytt.

    Hva heter dette programmet?
    Takk for hjelp
     
  2. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,335
    Likes mottatt:
    19,544
    Bonuspoeng:
    293
    Det heter Chrome eller Opera hos meg..
    Dessverre er det nok ofte en manuell jobb..
     
    RoadKing liker dette
  3. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har med hell lagt inn overvåkning på noen flygninger/turer på Google Flights.
    Der får man om man lagrer reiseruten oversikt over hvordan prisen utvikler seg, og har med hell fått billigere billetter noen ganger når prisene plutselig har gått ned i noen dager. Dog er denne min. 1 døgn på etterskudd, så du er ikke garantert å fange opp svingningen før den er tilbake til "normal" pris.
     
    Are liker dette
  4. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Pro-versjonen av TripIt har visstnok en funksjon som automatisk skal si ifra når billetten din har gått ned i pris på en måte sånn at du kan få penger tilbake, men har aldri opplevd det, aner ikke hvordan det fungerer, og har aldri giddet å finne ut hvordan det fungerer.

    Men dette er reklamen ihvertfall. https://www.tripit.com/account/proFeatures/view/flight-refunds
     
  5. paramberg

    paramberg Veteran

    Innlegg:
    2,826
    Likes mottatt:
    7,710
    Bonuspoeng:
    183
    Takk. Trodde kanskje det var noe lignende side som expert flyer for de som legger inn flighten der med tanke på business seter osv
     

Del denne siden