Siden @Are gikk rett forbi meg i Nydalen i dag så slo det meg at det er på tide med en ny fly & øl. Siden jeg også er litt lat, så kopierer jeg teksten fra en tidligere doodle som @Are la ut for å lodde stemningen:
For de som kjenner dette, ingen videre forklaring nødvendig.
For nye brukere; øl&flybonus er et lavterskel gruppeterapitilbud for de med bonusfeber.
Vi møtes og drikker øl* og snakker om flyreiser, bonuspoeng og annet relevant samt det som ikke er relevant når det passer slik.
Normalt møtes 5-15 stk og dessverre (?) er det sjelden noen holder ut like lenge som meg og @Upsaker.. Men hyggelig er det også med de som ikke blir lenge
Jeg tenker vi tar sikte på å møtes på Sumo (Solli eller Storo alt ettersom) Dette stedet er ikke det billigste, men gir en solid bunke poeng for mat&drikke..
Vi møtes i 18.00 tiden og holder ut til ingen gidder mer, alternativt til vi blir sparket ut.
Vi har normalt vært en del gamle travere, men også alltid noen nye fra forumet.
Har normalt vært onsdager, og onsdag passer godt for min del. Men kjører denne gang en poll for å se om andre dager samme uke kan funke.
Når passer det deg som er interessert å delta?
Alle spørsmål kan rettes i tråden, eller eventuelt til meg.
Vi kjører en runde med headcount når vi har spikret dato. Pollen stenger når det nærmer seg. For min del er det ett fett om det blir Solli eller Storo, men antar at for andre vil det bli en omvei å dra til Storo.
Last edited: 20. mai 2019