Påskeaften Bangkok style

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av peterfox, 26. mars 2016.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God lørdag ettermiddag fra Conrad Bangkok, Diamond gjør susen.
    Jeg har reist mye i Sør-Øst Asia, men hvorfor er all myggen (jung) sendt til akkurat Thailand? Ser ut som en prikkete rosa oppblåst julegris etter en uke her... Ikke en spretten Påskehare.
    Og hvorfor ble det ikke flere netter i BKK, versus Hua Hin? Jente-mafiaen har befalt..
    Ha en flott lørdag med eller uten mygg.
     
  2. Hypern

    Hypern Senior Medlem

    Innlegg:
    509
    Likes mottatt:
    181
    Bonuspoeng:
    43
    Du kan i det minste trøste deg med at det ikke finnes malaria i Bangkok - verste som kan skje er denguefeber og det er ikke noe mer farlig enn en vanlig influensa for vanlig friske mennesker. Go påskeaften fra Oslo. TAP fungerte bra i går. De ser ut til å ha en merkelig regel ved kun å slå av fasten seatbelts på cruise og slå på lyset så fort man forlater cruise på vei ned. Jaja. Helt greit selskap å fly med.

    Må si jeg synes portugisisk er et vakkert språk. Kanskje jeg skal bruke tid på å lære litt av det?
     
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,130
    Likes mottatt:
    7,746
    Bonuspoeng:
    183
    Sjallabais fra Arendal. Har lånt bilen for noen ærend, og oppdaget et lite lager med oransje klyper i midtkonsollen. Antar gamlefar tenkte det var lurt å hamstre før de forsvant.
    image.jpeg
     
    Baldrick and Travellingalf like this.
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God påskeaften fra det Sørlandske!
    Her er man hjemme med 2 syke barn. Kjedelig det når det først er ferie.....
    Så her skjer det ikke så mye. Ut er det grått og overskyet.
    Den som bare hadde vært på Conrad i Bangkok med reservasjon til sunday brunch på tidligere hotel Four Sesaons (nå Antananara).......
    Er det rart jeg drikker?

    Husk på fjellskrekkreglene folkens!
    upload_2016-3-26_11-8-47.png
     
    Hypern and Baldrick like this.
  5. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    God påskeaften fra Santiago, Chile!

    Siste dag her i dag, som skal fylles med en treningsøkt og den obligatoriske turen opp i byens høyeste bygning for noen panoramabilder. American sender ned en B787 for å hente meg i kveld og hjemturen går via Dallas, Madrid og London med den hellige treenighet (American, Iberia, British Airways). B787 er alltid gøy!
     
    Last edited: 26. mars 2016
    Baldrick and VFFlyer like this.
  6. mathiasfe

    mathiasfe Veteran

    Innlegg:
    2,773
    Likes mottatt:
    10,106
    Bonuspoeng:
    183
    Her i Taiwan har sola tatt for seg på meg. Brukte heldigvis langermet skjorte i dag, men oversiden av hendene og ansiktet er knallrød etter å kjørt elektrisk scooter rundt i Kenting i hele dagen.

    Nå går turen til Tainan, hvor jeg har booket to netter.
     
  7. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra dypt inne i Finnskogene!
    Her har svigers endelig fått opp bredbåndsruteren fra Ice.net så da har vi fått tilgang til omverdenen. Deilig innimellom å være incommunicado, men man kjenner det litt på kroppen når man ikke får de daglige dosene med InsideFlyer. Og nyheter da. Blir vel en stille og rolig aften uten verken skirenn eller rebus. Men fortsettelse på påskekrimmen blir det i alle fall. Elsker Agatha Christie og synes nyinnspillingen av "And then there were none" (gamle tittel er for rasistisk å nevne) er fabelaktig.
    Og forresten er jeg veldig misunnelig på dere som rapporterer inn om myggestikk og solbrenthet her jeg sitter "innelåst" med svigers og resten av familien. Gleder meg til å få luft under vingene igjen om ikke lenge.
    Ha en snasen påske uansett hvor du er!
     
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Sånn ymse formiddag fra Lillestrøm. Ikke alt gull på hjemmefronten, men i kveld blir det litt øl med en forumist inne i tigerstaden. Vi får se om ikke det hjelper på humøret.

    For øvrig blir det nok en rolig dag her.

    Ha en sykt fin dag.
     
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    I dag har vi hatt huset fullt her med både store og små som har fått hilse på den nye verdensborgeren vår. Det fine med påske o.l. høytider (blant annet) er at venner man ellers sjelden ser og som bor andre steder kommer hjem til familie og venner. Og da må man selvfølgelig ha åpent hus slik at man får samlet så mange så mulig! :)
    Så mens formiddagen her hjemme var for både store og små med kaffi, saft og kjeks så blir det en ny samling i kveld hos noen venner for kun store og da skal det jaggu bli godt med en knert eller sju.

    Men først pizza! Ha en fin en!
     
  10. Misterix

    Misterix Veteran

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    3,576
    Bonuspoeng:
    113
    God "morgen" fra San Juan hvor dagen skal nytes fult ut før returen med Norwegian i morgen. Uff så fort en uke går!
     
  11. braathens safe

    braathens safe NN

    Innlegg:
    486
    Likes mottatt:
    530
    Bonuspoeng:
    93
    Oi, er det mygg i BKK?
    Tenkte å ta noen dager der på vei til Sydney. Opprinnelig plan TRF-CPH-ARN-HKG-BKK-SYD. Ny plan ukjent pga mygg.
     

Del denne siden