Påskemorgen slukker tørsten

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 20. april 2014.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God 1 påskedag fra den Bangkokske stekeovnen.
    Det er med stor glede jeg kan meddele at koffertene ble levert på rommet her sent i går kveld.
    Og godt var det, for det tøyet jeg stod og gikk i var gjennomvått av svette, for her er det VARMT. Nesten ikke til å bevege seg ute. Jeg er møkk-lei av å svette nå.

    Straks går ferden til Four Seasons og deres Sunday Brunch. Gleder meg til den, og kjenner jeg er sulten. Tørsten skal også slukkes med de deiligste dråper.

    Ellers tror jeg svømmebassenget må testes i ettermiddag, samt at executive loungen må testes ut under cocktail perioden i kveld. Frister ikke å være ute for lenge av gangen i 36 grader. Blir bare svett av det jo.

    Fikk sen utsjekk i morgen til kl 16, men kunne fritt bruke hotellets fasiliteter før avreise senere på kvelden. Greit nok det. Skal vel egentlig bli greit å komme hjem nå.

    Ha en fin påskesøndag.
     
  2. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    Her sitter man med en Big Swell IPA fra Maui Brewing Company, som ligger nøyaktig 3 minutter unna til fots. 5 store havskilpadder leker i vannet rett utenfor. I morgen blir det en tur hjemom noen dager før en er tilbake på Hawaii igjen. Bonus reise for oss 2 Maui - Portland - Maui tok rett under 3 minutter å bestille på iPaden med nøyaktig de avgangene vi ønsket totalt USD 20.00. Nok en Flyprat myte står for fall!

    Nå står det Ahi på menyen - uten rosmarin eller annet lammegreier. God påske !

    ....in Dog Beers - I have only had One !
     
    Last edited: 20. april 2014
  3. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God påskemorgen!

    Har vært og sett på soloppgangen ved en gammel tysk festning. Nå blir det frokost og så må jeg begynne å vaske og pakke klær til de kommende turene!

    Ha en fin søndag :)
     

    Attached Files:

  4. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,932
    Likes mottatt:
    6,775
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sollibotn hyttegrend hvor solen akkurat har klatret over bergnabben bakom her. Sjøen ligger blikk og blå himmel så langt en kan se. Lukten av nytrekt kaffe kommer nå sigende og snart er det klart for frokost. Da er det på tide å vekke de mellom 12 og 20 som herjet på loftet til lenge etter jeg hadde lagt meg ;)
    Ha en strålende dag forumister.
     
  5. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Glad påskemorgen. Sitter og ser utover Oslofjorden og innover Bunnefjorden (samtidig)...og har ikke tenkt å gjøre så mye annet i dag. Nyte stillheten...herlig:)
     
  6. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Hallo!

    Jeg har kokt et egg som lukta pungrotte. Nå koker jeg et nytt.

    Er det karma? Bør jeg bare legge meg igjen?

    Blurg
     
  7. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Hæppi påskemorgen. Her har man Nidar Påskemarsipan og Skipper Lakrisbåter i egget. 'Nuff said.
     
    SASlovah4evah liker dette
  8. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    22 grader varmt på ön. Vi hoppade tydligen över våren i år :) Solo och bok är vad som gäller nu. Ha en fortsatt fin påskdag!
     
    SASDC8 liker dette
  9. Bjørn Helge

    Bjørn Helge Senior Medlem

    Innlegg:
    823
    Likes mottatt:
    570
    Bonuspoeng:
    93
    Selvfølgelig er det karma! Men løsningen er å skrive ferdig Nairobi-TRen. :D
     
    tommy777, SASDC8, LN-FHU and 2 others like this.
  10. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende søndag fra barteby-badet i sol
    Vært ute fra morgenen til nå, og er rimelig rød i toppen. Middag fortært og nå er det kaptein Sabeltann som ruler 46-tommern.
    Prosecco lagt til kjøling til i kveld (",) Ha en strålende dag :):):)
     
  11. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    SK164 arrival 1840
     

Del denne siden