Da var tre frustrende dager over. Dette blir tidenes tur for denne familien. Snart er Julen her og julen varer som kjent helt til påske, men det blir antagelig 5 lange måneder å vente. Fikk booket to i First på mandag, men fruens CT var ikke registrert før i dag så de to siste reisende ble booket i dag. Selv om jeg fikk bekreftet av Amex både mandag og tirsdag at den skulle være tilgjengelig. Nå kan vi starte på planlegge oppholdene. Tur Dag1 SAS SVG-CPH-CDG JET900 og A320, alle fire i SAS plus. -Overnatting Dag2 CDG-BKK TG i A380, to i F og to i C BKK-SIN SQ A330 alle i C ( her hadde TG kun to i C så da ble det slik) Retur: Dag1 SIN-CGK SQ i 777 to i F og to i C CGK-ICN OZ i A330 alle i C på redeye flight Dag2 ICN-FRA OZ i A380 to i F og to i C -Overnatting Dag3 FRA-CPH LH A320 i Eco(Kun dette som var ledig. Så får vi booke noe så vi kommer hjem til SVG. Kan også legge til at frustrasjonen var så høy på mandag at jeg ringte 05400 for å booke de to i C ut CT. Svensken i røret kunne ikke se noen av disse flighetene som ble booket i dag uten om de med SAS. Og han bedyret at han kunne se de samme billettene som Tallin. (F-en retard). Ringte Tallin og fikk snakke med en svensk operatør som fant alt jeg hadde funnet frem på united, så det ble en lykkelig slutt. Vi også takke @Are som letet opp tilgjengelighet på SIN-CGK leggen med SQ. Skal prøve å booke om C til F om det slippes noen seter, men har ikke rare håpet om at de gjør det. Og jeg er meget fornøyd slik det er i dag.
Vil tro dette blir en eventyrlig reise ja! Blir det stein-saks-papir om hvem som sitter i de forskjellige F-kabinene?
Skal prøve å få til slik at de voksne får mest mulig F, men mulig vi deler oss når ungene skal sove(en voksen og et barn). De er så gamle at det ikke skal være et problem, og det blir kune aktuelt på de to flightene med A380.
Så du fikk booket til CPH selv om utreise var fra SVG? I reglene for CT står det at utreise og hjemreise må starte og slutte på samme flyplass...
Open-ended har aldr vært en særlig problem.. Men open-jaw har tidligere vørt kranglete. Nå får man jo til og med booke utreise fra andre steder enn Skandinavia