Patagonia Sør-Amerika med Star Alliance

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av larslarslars, 23. okt 2020.

  1. larslarslars

    larslarslars Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Hei,

    noen som har flydd til Argentinske Patagonia i Sør-Amerika med Star Alliance?

    Hvilken flyplass landet dere på? Vil gjerne komme så nærme Patagonia som mulig.

    Lars
     
  2. kfly

    kfly Nytt Medlem

    Innlegg:
    42
    Likes mottatt:
    116
    Bonuspoeng:
    33
    Så vidt jeg kan se så kommer du deg kun til Buenos Aires med Star Alliance, med fokus på argentinske Patagonia. Separat billett videre med non *A-selskap, alternativene er flere, avhengig av hva du ønsker å se og gjøre.

    All flights to Argentinian Patagonia go via Buenos Aires - and what a wonderful city to see en route. Within Patagonia Argentina there are several airports you can use, including: (from north to south) Neuquen (NQN), San Carlos de Bariloche (BRC), Esquel (EQS), El Calafate (FTE) and Ushuaia (USH).

    Ingen av disse flyplassene har *A-trafikk meg bekjent. Noen dager i Buenos Aires er for øvrig en no-brainer i min bok - en fantastisk by!

    Kilde og mer info: https://www.swoop-patagonia.com/visit/flights

    Patagonia.jpg
     
    ArthurDent, Edvard and Spielhaug like this.
  3. larslarslars

    larslarslars Medlem

    Innlegg:
    245
    Likes mottatt:
    101
    Bonuspoeng:
    43
    Takk, det var det som kom opp da jeg gjorde research tidligere, så da er det nok slik :)
     
    ArthurDent liker dette
  4. Allora

    Allora Nytt Medlem

    Innlegg:
    47
    Likes mottatt:
    22
    Bonuspoeng:
    8
    Var nede i El Calafate og San Carlos de Bariloche i fjor.
    Innenriks i Argentina tror jeg det er ganske dårlig med muligheter til å fly med Star Alliance. Det gikk for det meste med DY, Aerolineas Argentinas eller LATAM.

    For øvrig var det mulig å gjøre noen veldig gode poengdealer med fly fra Buenos Aires til Carribean / Nordlige deler av Sør-Amerika, da det ble regnet som samme sone i Star Alliance. F.eks. BA til Galapagosøyene via Texas og Panama i UA biz til 30k poeng
     
    ArthurDent, Edvard and RoadKing like this.

Del denne siden