Ser ut som at veteranene her inne er mer opptatt av hva som er galt med det folk skriver, uten å gi noe fornuftig fedback. Så
@oslo.to.unknown hadde fått bedre feedback hvis han hadde brukt
BusinessClass.se, så er det opp til moderatorene å sørge for at jeg ikke har rett i dette over tid. For der gir folk hværandre gode svar basert på gjensidig respekt, noe som enkelte medlemmer inne her på IF mangler.
Tilbake til tema, jo det finnes alternativer, men en bør da gå for
Revolut Ultra, en får ganske god avkastning av å ha pengene inne på 5 prosent renter der, også bruke det som debit kort. En får revolut poeng som kan overføres på vers av allianser og en får lounge + at du får en reiseforsikring som dekker reiser for intill 90 dager av gangen.
Så kan en velge flyselskap, og da er det opp til deg hvordan du gjør det, ville kombinert shoppingportalen til flyselskapet til å shoppe med når det gjelder enkete ting, sånn som å booke overnatting på reiser med dem. De bør også ha en link til
Pointshound,
Kaligo, og
rocket miles som kan brukes. Vær litt obs på prisene å sammenlign dem med
Booking.com,
Hotels.com, Agoda og
Expedia. Disse er også inne på flere flyselskapes partnerside, så det er også noe å vurdere. Så i lys av dette så er det en begynnelse på hvor du bør lete, men når det gjelder partneren der su ønsker å samle poeng på andre selskaper så er det opp til deg. Jeg bruker Avianca Lifemiles i mitt tilfelle, men for den er det kanskje annerledes, men i stedet for å bruke Chase points som vanlige nordmenn ikke får tak i så kan du bruke revlout ultra poeng på dem, du kan tjene poeng på dem igjennom hotellovernattinger også kan du toppe opp med å kjøpe poeng på kampanjer med dem, så de er mitt valg
Du kan opprette en bruker og du kan booke flyvninger på portalen ders, så det er knall
Litt om å kjøpe poeng fra dem
Så fikk du i hværfall noe matnytting her inne, men en bør ta hennsyn til de begrensningene som er på kredittkort markedet angående dette her, så de bonusene som Amerikanerne snakker om er ikke noe vi kan bruke, men alt det andre er fritt vilt også for Nordmenn. Så det at det er priority pass, Loungekey, Dragonpass, eller Amex Centurion, samma det så lenge du får lounge i kredittkortet så er det kompensert i det minste, så ved det så får jeg håpe at resten av gjengen følger den røde tråden i spørsmålet ditt i stedet for å spore av hele greia.
Vis alt...