Etter å ha ventet på at IF siden skulle våkne er vi nå langt på dag .. Søndag på solkysten er litt glir av sol ... men kaldt. Etter gårsdagens elleville billettbestilling til Bali, er det nå besluttet av overkommandoen at vi skal bo litt i Ubud og litt i Nusa Dua ... Da er det et vel av hoteller å bo på ... Du verden! Hvor bor man? «Vi må da ikke betale allverden for hotell? Vi skal jo bare sove der!» Ha en undrende dag!
God formiddag fra Flateby! Jeg er kommet meg sørover og besøker pappa i sitt nye hus på Flateby. Mye større en den lille leiligheten han hadde i Lillestrøm. Til tirsdag blir det tur og Toronto venter på meg da. Men før den tid skal jeg en tur til Sverige (Tøckfors) også besøke farmor (Rømskog) Ha en god søndag
Formiddag fra hovedstaden. Ble en liten jobbøkt på formiddagen, usikten er det ikke noe å si på. God søndag ...
God morgen fra Oslo! Den skarpe leser stusser nok litt ved dette på en søndag morgen, men jeg har inntatt leiligheten for å plage naboer i helga (Bygge kjøkken). Det går greit fremover, og håper at det meste er montert i løpet av dagen, så er det bare fliser på sprutvegg igjen til senere, men det er en smal sak på en ettermiddag. Vi er allerede i juni, det betyr at det er nå kun en drøy måned igjen til jeg skal ut å fly SQ F, det blir spennende! Ha en fin søndag!
No veit eg ikkje kva allverden er, men me fekk ein veldig god pris no i Mai på Sankara Suites and Villas i Ubud. Dei hadde sabla bra ala carte frokost. Lite hotell med 29rom og gratis shuttlebuss til sentrum. Gratis afternoon tea, samt dei kom med snacks ved bassenget.
Nå er vi i juni. Snaue 2 uker til London skal besøkes. Plutselig fant fruen ut at vi måtte en tur til Harstad og vips ble det en booking i går kveld. Da blir tallet 5 i juni. Men nå en tur på jobb..
Tregt, ja. Men jeg trodde bare at det var brukertilpasset av Hjelpemiddelsentralen Fortsatt god søndag, alle sammen.
Hvis jeg åpner Insideflyer.no i Chrome, så bruker den enormt med prosessorkraft, og alt går veldig tregt. Hvis jeg lukker fanen, så går alt normalt igjen, og maskinen slutter å jobbe på maks. Er det noe galt med Insideflyer.no?
JA .. Det er ubegripelig tregt også på Safari, det var slik i går også. I morges var det umulig å komme inn ... derfor er overskriften: Plutselig var det søndag ...