Etter en klage til SAS fikk jeg en lovnad om par tusen poeng i kompensasjon. Saken er at disse poengene har ennå ikke kommet. Og jeg tror vel ikke at de kommer heller.. Skal man da fyre løs en ny klage? Synes det er litt tåpelig at det skal være slik...Kanskje noen andre fikk noen tusen poeng hilsen meg?
Kanskje du ikke har nesten identisk eurobonusnummer som meg? Jeg fikk en gang i fjor poeng for en reise som jeg ikke har tatt så det hender vel at de klusser litt...
Samme skjedde sist jeg fikk det også.. Men ikke denne gangen.. Så mye rot og styr.. f*en så mange mails SAS må få for å rydde opp i gamle saker hvor det har slurvet i førsteomgang.. og ikke minst eb-retro....*grrr*
Du har helt rett @Ida.. men noen ganger trenger man bare å gremmes litt først.. Spesielt når man har en "løpende" dialog med ebretro...
Løpende dialog med ebretro... Lol.. Makan til ubrukelige folk.. Vel fikk nå mesteparten av poengene mine etterhvert, så orket ikke diskutere mer med de. Fikk bare 3300 poeng på CPT-ADD, mens jeg fikk det dobbelte på motsatt strekke.
Jeg legger inn reminders på sånne ting for å sjekke at poengene kommer, og sender masemail uten blygsel.