Poengrabatt gullkort

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Bettan, 02. sept 2014.

  1. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    369
    Likes mottatt:
    367
    Bonuspoeng:
    63
    Var inne og tittet litt på fordelene med gullkortet mitt, og ser det står jeg får 20% poengrabatt ved bonusreiser?
    Den var litt ny for meg.

    Vil det si at jeg kan bestille for eksempel t/r USA på Business for 80000 poeng?
    Får jeg også nevnte rabatt ved bruk av companion ticket?

    -B
     
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Hei Bettan..

    Rabatten gjelder billetter som betales med "points+cash" (eller det sas kaller "best tilgjengelighet") og IKKE vanlige bonusbilletter (og da heller ikke CT)..

    F.eks koster EN vei Norge - New York i Business 100.000 poeng (om alt betales med poeng og ikke noe cash).. Som Gullmedlem vil du da få reisen for 80.000 poeng (Diamant vil betale 70.000 poeng). Tur retur vil da være 200.000 poeng eller 160.000 poeng for gull.

    Her kan du selv justere hvor mye du vil bruke av poeng og penger.

    Vær oppmerksom på at alle points+cash-billetter har vanlige regler (ikke eurobonus-billetter regler). Det vil si at billetter i GO ikke kan endres/avbestilles på samme måte som EB-billetter. MEN: Merk også at du tjener poeng på vanlig måte!

    Altså:

    Bestiller du OSL - EWR èn vei som gullmedlem, vil du betale 80.000 poeng og opptjene ca. 10.000 poeng på reisen, så reell "kostnad" vil være 70.000 poeng + skatter.

    - -

    Det vil altså koste en god del mer poeng enn vanlige bonusbilletter, men det er faktisk ikke et så aller verst tilbud, spesielt for gold/diamond ettersom:

    - Tilgangen på billetter er meget høy
    - Du opptjener poeng mot status
     
    view and Henning like this.
  3. Norfindir

    Norfindir Senior Medlem

    Innlegg:
    585
    Likes mottatt:
    347
    Bonuspoeng:
    63
    Og vær klar over at beste tilgjengelighet billetter vistnok ikke kan oppgraderes med optiontown.
     
  4. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    904
    Likes mottatt:
    295
    Bonuspoeng:
    63
    Noen som får testet om fligthene teller på kampanjer f eks den challangen som går nå?
     
  5. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Det vil de vel høyst sannsynlig gjøre, da de gir bonuspoeng og legs som vanlig billett.
     

Del denne siden