God torsdagsmorgen fra Ginza, Tokyo! Frokost er fortært og nå skal det ut å jages pokemon, både virtuelt og av den typen som gjør at julegavepengene forsvinner raskt, neste stopp er Pokemon Center, 12 åringer med Google Maps er reiseledere.
Morn fra hjemmekontoret. Litt tidlig på'n, fordi en snekker kommer kl 0800 for å bytte ut ytterdøren på utleiedelen av huset. Første kaffekopp er snart kjølt ned et par grader og er drikkeklar. Dette blir en bra dag, selv om det er en ganske så vanlig dag med et par uvanlige hendelser (som at jeg begynner å jobbe før 8) Ønsker dere en finfin torsdag også!
God morgen fra Sølvbyen. Svømmeøkta er unnagjort og kaffen er i k(r)oppen. Snøfreseren står på vent, Yr har lovet nedbør både her og oppover dalføret. Hytteturen utsettes til i morgen, og varmepumpa har blitt bedt om å ta det litt med ro. T-5 til elbil, heldigvis registrert før 31 des. Avgiftsluringene tapte denne runden, men de finner sikkert på noe annet. T-9 til LHR, indirekte rute, eks-forloveden trenger litt poengsanking for å sikre nytt gullår. Ha en fin dag, alle IFere!
God morgen fra Villa København. I går ble det shopping og mye god mat. Kjenner på at juletiden ikke er bra for kroppen Fruen fikk prøvd en klokke men samtlige ct er opptjent for året, så kjøp er uaktuelt Vurderte sterkt et utrolig kult retro Nintendo Lego sett, mulig det blir kjøpt i dag. Ha en fin torsdag alle IF-ere
God morgen fra Brekke ! Det ryktes at Brekke er en av plassene i landet det er mest nedbør iløpet av året Det ser ut som om kan stemme
Long shot, men er det noen her som (kjenner noen som kjenner noen...) kan skaffe 3 billetter til Adele i Vegas 28 januar? Har sett billetter til 10kNOK per stykk men det er uaktuelt. Maks 2kNOK per billett, er det mulig?
God morgen fra Berlin. Solen skinner, men den kjemper om plassen med en del skyer. Det snør (eller regner) iallfall ikke! Har ingen planer for dagen, men tenkte å teste trimrommet på hotellet, ta en liten spasertur, finne noe digg mat, og kanskje shoppe litt. (Plutselig hadde jeg planer likevel?) Ha en fin dag, folkens!
God formiddag til IF fra OSLounge. De har dekket på til lunch, og jeg tar denne serveringen fremfor SAS gullstuen når som helst. Dette er både apettittelig og bra utvalg. PS, de har en egen silde- og ostebuffet i tillegg til maten på bildet. Og en helt OK Cava, I alle fall om man Mimosa'er den Ha en fin flydag, alle! Jeg reiser fra snøen idag, men bare et lite Europa-hopp sørvestover til UK. Kjør forsiktig på Østlandet. Underkjølt regn og farevarsel!
God føremiddag frå Sunnfjord. I dag kom eg til skade for å fortelje eldstemann at han har ferie (ikkje fri), noko som medførte at han var veldig bestemt på at han skulle til flyplassen og fly i dag. Trass i høglydte protestar insåg han at vi ikkje skal av stad å fly i dag. Snart av stad til moderen for å ete lunch.
Og en liten update fra tarmac på OSL: DY1306 OSL-LGW. Det er så sinnsykt glatt at ikke push-back truck klarte å dytte flyet helt tilbake til taxi-way. Den bare stod og spant, fortalte piloten. Ny og større, tyngre truck kom etter en halvtime (!) mens flyet stod stasjonært halveis mellom gate og den opplyste taxe-banen i mellomtiden. Og sperret for andre fly. Så de gjorde sikkert alt de kunne for å flytte på oss så snart som mulig. Nå, ferdig de-iced "bare" halvannen time etter egentlig avgangstid. Kunne nesten vært fremme i London på den tiden
Torsdags kveld på øyene i Thailand og kveldsmaten konsumeres. Litt grillet fisk fra havet, litt is og brownie til dessert og nå er det godteskåla i bungalowen med nevøen min. Utsikten fra restauranten var ikke å klage på
God formiddag fra Miami! Vi rakk en liten tur innom poolen i dag også Fikk med en liten E175 i bakgrunnen - på vei inn til MIA.
Da flyr vi fremover i tid til OSL fra MIA. Veldig hyggelig purser på speaker og super service så langt. Overlever nok veldig greit her ja. Smekkfull balje både foran, i midtstykket og bak.