her i polaris loungen på SFO har vi begynt å slukke sorgene denne påskemorgen. Dette er jammen et stort skritt opp ift. den gamle United red carpet loungen. SFO-CPH venter.
God påskemorgen fra SYD. Fikk oss en herlig frokost i Air New Zealand-loungen (merk dere pannekakemaskinen!): ...og er nå på vei til ICN der vi har en natt på Grand Hyatt Incheon før ferden går videre med OZ F! Her fra OZ C i en 77L:
God påskemorgen fra Sandefjord Her er været flott og det er vel da på tide å komme seg ut av sengen da? Ikke store planer idag så da ønsker jeg alle her en riktig god 1. Påskedag Ps. Har kjøpt flyreisa hjem: TRF-TRD(WF482) TRD-BOO-TOS(SK4566) den 28.04.19
God fyrste påskedag. Omsider ein fridag eg slapp å stå opp ukristleg tidleg, so formen er fin. Litt småjobbing med privatbissnissen før eg skal manne meg opp til 2x dekkskift seinare.
Hei og hå fra Taipei. Sitter i SQ sin lounge frem til den stenger kl 1730 og går deretter over i EVA sin(e) fasiliteter. Om noen timer er det TK som skal ta oss til IST. Kjenner det blir deilig å komme hjem etter nesten 2 uker på tur.
God første påskedag frå Aust-Finnmark! Sidan eg lukta på alkohol i går kveld, det i samband med triveleg sosialisering, så vakna eg etter fem timars søvn i dag. Det slår aldri feil. Difor er eg omtrent like full av energi som pandionkatten som per no kvalitetstestar varmekablane på baderomsgolvet. Vel, som det heiter i austkyrkja: I sanning, Han er oppstanden! Ha ein fin dag anten du ligg, sit, står eller spring
God formiddag, rett utenfor OSL og sola skinner. Slutt på påskefreden i dag, på tide med litt flytur igjen. Blir OSL-FRA-PRG i dag, overnatting på Hilton og tog videre til Ostrava i morgen. Lett å huske hvilket sete jeg skal ha denne uka; Edit; for seint til å sende koffert, men fikk sendt fordi. LH med egen skranke på OSL nå, ikke lagt merke til den før men er en stund siden jeg sendte koffert med LH ut fra OSL. Eller bys det på 4-5mnd ny Neo, 3 rader C helt for meg selv og pre-departure drink på short. Ble colabrus merkelig nok.
Her på solkysten er det litt grått i dag, men det er vaktskifte! Foreldrene er kommet hjem fra F tur til Japan .. nå er det å hvile ut etter påske, beina på bordet og høye glass .., Er strålende fornøyd med at NRK Super kjører riktige programmer kl 06.00 om morgenen .. det er en velsignelse!
God ettermiddag fra LHR, denne gang fra T5. Hadde nesten glemt hvor mye mer stressende atmosfæren er her, sammenlignet med T2, en følelse som bare forsterkes av null loungetilgang. Savnet etter UA-SQ-AC-loungestafetten er påtagelig. Jaja, greit med en påminnelse om verdien av status på tur... Ha en flott søndag videre!
Jeg har ikke flydd TG C selv, men synes å ligne på bildene. Var en fin tur, men forskjellen fra OZ F er stor!
Veldig lik layout ja Men min subjektive mening etter et par flyvninger i begge kabiner, og ikke tommestokkmålte vurdering, er at Asiana setene har litt mer plass all over : En Thai C, ikke Grand Hyatt Inchenon altså....