Hei alle! Dersom noen av dere sitter på kunnskaper angående ting å se/ gjøre i Praha, som er litt utenom "boka" også et fint hotell (ikke nødvendigvis mainstream design - heller barokk stil) hadde jeg satt stooooor pris på om dere ville delt kunnskapene deres med meg!
Hei @jens97 Four Seasons er ufattelig elegant, og har til og med en egen barokk-bygning hvor barokk-suiten ligger. Sjekk den ut her. Har du vært i Praha før?
Gammel tråd, nytt spørsmål. Praha i februar, er det kaldt og trist? Ser at hotell er ganske rimelig, har noen tips om hvor vi kan bo? 3 netter, er visst ikke så vanskelig å komme under 5000. Det hadde vært fint.
Park Inn Prague. Executive suite med balkong for en veldig god pris. Ikke midt i byen, men trikkestopp rett i nærheten. Anbefales.
Skal teste Hotel Salvator i oktober. Ligg bra sentralt. Er ikkje so veldig kresen i hotellvegen. Frukosten må vere bra og rommet reint og i brukbar teknisk stand.
Takk for innspill, folkens! Jeg synes alltid det er vanskelig å finne ut hvor i en by jeg vil bo. Med litt beslutningsvegring i tillegg er det ofte enklest om noen bare forteller meg hvor jeg skal bo.
Har stort sett bodd på Radisson Blue Alcron, men da mest praktisk pga jobbturer. Sentralt i forhold til det meste i sentrum.