Presidentordre fra Beijing! - og god morgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av milehigh, 12. mai 2019.

  1. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Presidentordre fra Beiing- alle IF medlemmer som reiser til PEK skal oppgraderes til denne suiten på 888 kvm! Fotodokumenteres senere.

    Forøvrig kinesernes lucky number, så de la på noen små meningsløse rom for å komme opp på det nivået. Men var praktisk i vårt tilfelle når ungene skulle leke gjemsel:cool:

    Blir jo et helvete å pakke i dag og lete gjennom alle rom. Spørs om ikke vi må bli lenger:D
     
    JanVidar83, RoadKing, stakar and 24 others like this.
  2. Kristian

    Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

    Innlegg:
    6,309
    Likes mottatt:
    35,204
    Bonuspoeng:
    293
    God sundag frå Aust-Finnmark!

    Her var ein oppe tidleg nok til å få med seg Gud signe vårt dyre fedreland som blir kringkasta kvar sundag morgon like før Dagsnytt klokka sju. Det vart jo ramaskrik då NRK radio kutta ut denne trudelutten, men no er ein tilbake i godt, gamalt gjenge.

    Vel, laurdagen gjekk mellom anna med til å invitera seg sjølv på besøk til slekta i nordvestre delar av Junaiten. No må ein berre venta til at slekta takkar ja til å få ein raring på besøk. Deretter blir det billettkjøp.

    Apropos billettkjøp til USA... Kvifor i helsike vil SAS at eg på død og liv vil fly via ERW eller ORD når eg skal til Seattle? Kvifor kan eg ikkje fly via LAX eller SFO? Hrmpfh!

    Ha ein fin dag – med eller utan billettbestilling på tapetet :)
     
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Bodø :)
    Straks litt hotellfrokost...funderer på om vi skal forsøke oss på en tidligere flight herfra...
    Det regner her :(

    Ha en strålende søndag :D:D
     
    Wiolenze, Earl, ArthurDent and 2 others like this.
  4. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen fra hovedstaden!
    Litt sliten etter en sen kveld i går, men solen skinner, så da blir det nok en bra søndag.

    Mandag i morgen, men fredag på tirsdag. :p

    Det har jeg også lurt på. Himla irriterende!
     
  5. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,298
    Likes mottatt:
    2,434
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen, eller tidlig formiddag, fra Trondheim.

    Foreløpig badet i sol, men regnet lurer i horisonten så man får se hva dagen bringer...


    Ha en strålende søndag!
     
    Earl, ArthurDent and Kristian like this.
  6. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,385
    Bonuspoeng:
    293
    Veldig glad for at jeg nylig booket 2x 24 t opphold i Beijing nå som presidentorderen er utstedt.

    Hvis det skulle være fullt i presidentsuiten og ikke plass på noen av rommene i herberget så tar jeg gjerne tips om rom nær Sanlitun i stedet

    Ellers er det sol ute og havregrøt inne på en litt treg søndagsmorgen her i Norges eneste by.

    Årets første/siste pinnekjøtt ligger til utvanning og kålrot og potet kjøpt på trippeltrumf er snart klare til litt varmtvann.
    Min søsters årlige tradisjon med etterjulslag er for året bittelitt sent ute og på feil sted.:)

    Trening : det er noe kabler som skal trekkes og stål som skal flyttes. Flere runder med treningsforbud denne våren har ødelagt det lille som var av fremgang i høst. Og jeg er støl fra i går. Oppkjøring mot treningsrutine er ikke gøy:(

    Ellers regner jeg med at noen er ute og flyr. God tur:cool:

    Her hyler det i magen på Praha tilbudet til LH selv om finansdepartementet sier nei.

    Så som alternativ har jeg funnet en levbar CT rute til Mexico city og Cancun med ny TK kabin og stopp litt her og der i løpet av helgen. Så får vi se hva kontoret i Tallin sier på mandag.
     
    Wiolenze, Earl, ArthurDent and 4 others like this.
  7. thomassg

    thomassg Medlem

    Innlegg:
    242
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God formiddag fra SK936 SFO-CPH. En lett frokost har akkurat blitt servert og ryddet bort igjen. En snau halvtime forsinket får vi se om ikke det blir ombooking til senere flight til Oslo. Såvidt jeg kan se, så er det blå himmel og strålende sol over skyene i dag. :cool:
     
  8. Avixlo

    Avixlo Veteran

    Innlegg:
    1,757
    Likes mottatt:
    8,421
    Bonuspoeng:
    183
    God søndag fra Nordens Paris
    Her har vi nå våknet etter en natt på byen. Det gikk egentlig rolig for seg det.
    Idag er tanken å dra på kino for å se Detectiv Pikachu kl. 17 også spise Burgere etter det engang. Ellers blir det en rolig dag her i Nord

    Ps. 23 dager igjen til Toronto. Ha en god søndag til alle sammen
     
    Earl, ArthurDent and Kristian like this.
  9. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,002
    Bonuspoeng:
    183
    Flight nr 1011 for meg. I dag blir det GOT HEL OSL AES. Finnair Finnair og SAS :)

    Ble oppgradert fra eco til business HEL OSL. Platinumkortet funker allerede fint.
     
  10. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    God kveld (23:50). I dag gikk turen til Shenzhen, Kina (etter litt om og men). :)

    C8449B8B-BFDE-400F-AC9D-ADEBF203F6AA.jpeg

    Ble forøvrig noen skritt på turen.

    44578A09-6E03-44DF-B362-DDFB143D8C0E.jpeg
     
    Earl, Kristian, EndreD and 7 others like this.
  11. flying_all

    flying_all Finnair Platinum + EBD / EBG lifetime

    Innlegg:
    3,191
    Likes mottatt:
    7,002
    Bonuspoeng:
    183
    Ingen taxier som ville ta deg med? Samme som vi opplevde... Kina altså
     
  12. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg tar aldri taxi privat.
     
  13. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,792
    Likes mottatt:
    57,172
    Bonuspoeng:
    293
    :eek:
    Aldri?
     
  14. awt

    awt Senior Medlem

    Innlegg:
    780
    Likes mottatt:
    1,904
    Bonuspoeng:
    93
    Nei, faktisk aldri.

    Eller, vi tok en i København for to år siden da vi skulle i et bryllup. Vi skulle ta bussen, men var litt usikker på hvilken, så jeg gikk ombord for å spørre bussjåføren. Plutselig lukket han døren bak meg og begynte å kjøre, og da stod fruen igjen med barnevogn og en unge på to måneder. Når jeg så endelig ble sluppet av ble det taxi tilbake til de som ventet, så til Sjømannskirken etterpå.

    Og så har jeg riktignok tatt litt Uber i USA.
     
    holmen liker dette

Del denne siden