Hei Noen som vet ca pris for oppgradering mellom DOH-OSL fra economy(klasse k) til business? Har en bekjent som skal fly denne i morgen og ikke er helt frisk og kunne trengt en seng
Det var dyrt De selger vel f. eks Singapore på kampanje i C til 15k. Økonomi er rundt 5k nok. Betaler man 12k for å oppgradere t/r f. eks er det billigere å kjøpe C med en gang. Får man poeng for oppgradert klasse (AUP) på Qatar?
Jeg spurte en gang på OSL før en tur til Bangkok via Doha. Ganske sikker på at de skulle ha mer enn 6.000kr for ett legg. Så ja, det er definitivt billigere å kjøpe det fra starten, men det vet de.
Å sammenligne priser på airport cash upgrade med en teoretisk tilbudspris på samme sete ved booking for lenge siden (med begrensninger og fare rules) har lite verdi. Du har ikke mulighet til å kjøpe det setet du har lyst på til den prisen og en mer korrekt sammenligning blir å se på hva setet koster som ny booking samme dag som avreise.
April 2018, og juli 2018 skulle de ha ca. 4000,- pr.strekning. Dette kan bookes direkte i appen, og du får også opp prisen der.
Jeg fikk beskjed ca 1 uke før. Når jeg sjekket i går (5 dager før avreise), så va den borte og man kan ikke oppdragere