Bare lurer på hva jeg overser her...søker LAX-OSL og får bare opp Plus på begge segmenter, men søker jeg LAX-CPH så får jeg opp at det er ledig i Business. Noen som vet hvorfor jeg ikke får Business på LAX-CPH segmentet når jeg har OSL som ankomstdestinasjon?
Har ikke noe godt svar. Men, book LAX-CPH så du ikke mister billettene. Så får du lagt til CPH-OSL i ettertid med SAS kundeservice. Enten på telefon eller mail (hvis du er EBG/EBD).
Kan være noe så banalt som at de faktisk ikke har "priset" LAX-CPH-OSL i C i systemet. Da vil du ikke få opp reisen. Opplevde dette på TRD-IAD (Washington D.C.) bl.a. Book det strekket som du får opp i C, så løser kundeservice resten i ettertid.
Tror at du gjorde det likevel... Flyet LAX-CPH lander i CPH dagen etter, altså 01.12. Så du må søke CPH-OSL den 01.12. Ut ifra bildet ser det ikke ut som det er ledige bonus billetter den dagen..
Godt spottet! Og det er fordi det ikke var sluppet billetter til den datoen på det tidspunktet. (Det er det nå, siden denne posten er noen dager gammel)