Nå har jeg siden SAS tilbudet med sterkt rabatterte billetter på EuroBonus prøvd å sjekke billetter på bonus på sas.no men hver eneste gang får jeg opp meldingen med "problemer med å oppnå kontakt med kundedatabasen". Er det andre som har samme problem? Jeg har fått samme svaret i en uke nå. Hvis ikke håper jeg at noen av dere kan prøve å ta opp et reiseforslag for å se om dere får bedre reaksjon når dere prøver å booke en EuroBonus-billett. Jeg har prøvd både ved å bruke nettleserne IE og Firefox.
Du er ikke den eneste som SAS ikke liker Jeg leste et annet sted at problemet gjelder alle som velger bonus-billett fra KRS: http://forum.flyprat.no/showthread.php?p=1028595#post1028595 "Jeg har forstått det slik at fra Krs er det bare mulig å booke direkteruter og ruter med flybytte, hvor Wf ikke er en del av ruten."
Har også hatt problemer med å booke bonusreiser fra TRD.. ringte kundetelefonen så ordnet de det der det var vist en feil i systemet som gjør at enkelte ikke får bestilt..
Har haft problemer med SAS.dk/SAS.no/SAS.se hele dagen. Jeg har dog lykkedes med at booke en bonusbillet, men at lave søgninger på revenue billetter er hysterisk elendigt. Ikke at jeg er overrasket, men idag har stabiliteten været meget dårlige end vanligt. Ved søg lykkedes det vel kun 1 af 5 gange at få et resultat frem og hvis det lykkes så skal jeg starte helt forfra på forsiden, hvis jeg vil ændre datoer/destination. Søgeboksen over resultaterne vises ganske enkelt ikke. En kendt fejl, som ofte dukker op på specielt Mac efter et par søgninger (og har gjort det i lang tid), men som SAS åbenbart ikke har nogen ambitioner om at fixe. Overvejer helt seriøst at bestille billet til vinterferien hos en konkurrent - selvom jeg egentlig helst ville flyve med SAS. Fordelen ved konkurrenten er naturligvis også en noget lavere pris og ingen frustrationer over IT systemer. Heller ikke oversigten over pointoptjening virker på de skandinaviske sider, men fandt den på flysas.com De elendige websider må have kostet SAS mange millioner kroner de seneste år. De burde næsten få en pris for "Worst Airline Website"...
Altid samme problem på alle mine 4 macs, på fruens og hos 3 personer jeg deler kontor med - uanset browser (Chrome, Firefox, Safari) Og jo de kender fejlen - har talt med flere hos SAS om det. Men som med alt andet fra SK IT, så undrer ustabiliteten og evnerne til at rette selv simple fejl mig ikke. Heller ikke at der ikke bliver taget action og at der er tale om virkelig dårlig kodning, som TATA ikke formår at optimere til meget andet end Explorer.... Heldigvis har SKIT sørget for at jeg bliver holdt beskæftiget og ikke kommer til at kede mig - for kun sjældent husker websiden sidste søgning, så jeg kan taste alt ind igen for underholdningens skyld Det er helt basic stuff i kombination med virkelig dårlig kode. Meget effektiv opskrift til at skræmme kunder bort... Men der findes heldigvis alternativer...